۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۲۲۶
حجت الاسلام شکریان:

امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی، مدل حکومت داری غرب را به چالش کشید

امام خمینی با پیروزی انقلاب اسلامی، مدل حکومت داری غرب را به چالش کشید
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امام خمینی (ره) با تشکیل یک حکومت دینی برخاسته از آرای مردم، مدل حکومت داری دنیای مادی غرب را به چالش کشید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در این اداره کل برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و حضور و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید.
 
وی با بیان این که نهضت امام خمینی (ره) در شرایطی به پیروزی رسید که کشور‌های غربی به ویژه آمریکایی‌ها کاملاً از رژیم منحوص پهلوی حمایت و پشتیبانی می‌کردند، افزود:، اما بصیرت و همبستگی ملت بزرگ ایران یک موج خروشانی را در کشور به وجود آورد که موجب نابودی تاج و تخت پادشاهی در این کشور شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که سخنان ناب امام خمینی (ره) تحول عظیمی را در منطقه و سطح جهان به وجود آورد، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکومت داری را به دنیا عرضه کرد.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که کسانی که دین را عامل عقب ماندگی و بدبختی ملت‌ها می‌دانستند امروز جمهوری اسلامی را به عنوان یک الگوی موفق مورد توجه قرار داده اند، بیان داشت: ایران در سایه دین و ارزش‌های الهی به یک کشور مقتدر و پیشرفته تبدیل شده است.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که ایران اسلامی در حالی به چنین پیشرفت‌های بزرگی دست پیدا کرده که بیش از چهل است تحت شدید‌ترین تحریم‌های ظالمانه غرب به ویژه آمریکا قرار دارد، افزود: تحریم‌ها و فشار‌های غرب علیه ایران اسلامی فرصتی را برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران در طول این چهار دهه هیچ گاه از اصول و عقاید خود فاصه نگرفته و به همان مسیر اولیه خود ادامه دادند، بیان داشت: امروز که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، ایران اسلامی به پیروزی‌های بزرگی در منطقه و جهان دست پیدا کرده است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به چهل و یک سال مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری بی بدیل امام خمینی (ره) و با هدایت‌های بی نظیر رهبر معظم انقلاب با یک اصول، مبانی و مدل حکومت دینی ظهور و بروز پیدا کرد و با این نگرش دینی در حکومت داری در عصر نظام‌های نوین بین الملل نقش آفرینی می‌کند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی، پایه گذار یک تمدن نوین اسلامی در تقابل با تمدن مادی و شکست خورده غرب بوده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی در دنیای پرآشوب امروز یک مدل تازه‌ای از حکومت دینی برخاسته از عقلانیت و معنویت را معرفی کرده است.
 
وی با اشاره به این که امام خمینی (ره) با تشکیل یک حکومت دینی برخواسته از آرای مردم، مدل حکومت داری دنیای مادی غرب را به چالش کشید، افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق حکومت دینی در جهان مورد توجه بسیاری از کشور‌های اسلامی و حتی غیر اسلامی قرار گرفته است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات