۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۲۷۵
آیت الله نوری همدانی:

دستاورد‌های انقلاب هنرمندانه تبیین شود | ۲۲ بهمن روز تجلی وفاداری ملت است

دستاورد‌های انقلاب هنرمندانه تبیین شود | ۲۲ بهمن روز تجلی وفاداری ملت است
حضرت آیت الله نوری همدانی با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، تأکید کرد که ملت ایران در ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری خود به نظام اسلامی را فریاد می‌زنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر لزوم حراست جدی از دستاوردهای انقلاب تأکید کرد.

وی افزود: باید قدردان نظام اسلامی باشیم، در 4 دهه گذشته از نظر فکر و فرهنگ، پیشرفت های علمی و نظامی و زمینه های گوناگون ترقی و پیشرفت فراوانی داشته ایم و این دستاوردها باید به درستی برای مردم تبیین شود.

 حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که روز به روز این نظام ولایی پیشرفت بیشتری داشته است، اظهار داشت: البته مشکلاتی در زمینه معیشت مردم و گرانی ها داریم که مسؤولان برای حل آن باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تأکید بر این که مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب باید با شکوه تر از همیشه برگزار شود، ادامه داد: 22 بهمن برای این است که وحدت ما در برابر دشمن متجلی باشد و با حضور خود از نظام اسلامی حمایت کنیم و امسال هم شاهد حضور پر شور ملت ایران در حمایت از انقلاب خواهیم بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: بر همه اقشار واجب و لازم است که در 22 بهمن در میدان حضور پیدا کرده و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کنند و در این مسیر ثابت قدم باشند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معارف والای کتاب شریف نهج البلاغه ابراز داشت: شایسته است که درس نهج البلاغه به صورت رسمی در حوزه پیگیری شده و معارف آن در جامعه ترویج شود.

وی عنوان کرد: بعد از قرآن کریم کتابی به غنا و جامعیت نهج البلاغه نداریم و باید حق این کتاب را ادا کنیم، یکی از معجزات امیرمؤمنان همین کلمات و خطابه های ایشان است و باید از معارف آن در جامعه استفاده شود.

محمد قمین
ارسال نظرات