۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۳۹۱
خدمات اجتماعی طلاب (13)

نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب برگزار شد

نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب برگزار شد
نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب با حضور فعالان گروه‌های جهادی و انقلابی در عرصه‌ اجتماعی بعدازظهر امروز در خبرگزاری رسا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب با حضور حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی مسئول گروه جهادی الکفیل، حجت الاسلام حسن مرادی مدیر موسسه جهادی تبلیغی بلاغ مبین، حجت الاسلام امیر لواسانی فعال اجتماعی در حوزه مبارزه با اعتیاد و حجت الاسلام مهدی حسین زاده عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالملکی مسئول گروه جهادی الکفیل در ابتدای نشست با ابراز نگرانی از خلاء موجود میان طلاب در عرصه اجتماعی گفت: روحانیونی که در اردوها و گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند، با بیل زدن‌های خود، هزینه رفتار غلط بعضی از مسئولین را پس می‌دهند، طلبه‌ای که هزینه عبایش چند میلیون است، نمی‌تواند مردم را به دین دعوت کند.

سپس حجت الاسلام لواسانی فعال اجتماعی در حوزه مبارزه با مواد مخدر ادامه داد:‌ فعالیت‌هایی که در مسئله اعتیاد انجام می‌شود، در دو زمینه آموزش و درمان تقسیم می‌شود که در زمینه آموزش، عمده فعالیت را در مدارس و دانشگاه‌ها قرار دادیم، چرا که در حال حاضر اعتیاد در میان دانش آموزان، دانشجویان و به خصوص خانم‌ها در حال رشد است.

در ادامه حجت الاسلام حسین‌زاده عضو هئیت امنای قرارگاه مردمی اربعین اظهار داشت: سخن و دغدغه آیت الله بهجت در تیر سال 1395 باعث شد تا سه طلبه دست به تاسیس قرارگاه مردمی اربعین بزنند. هدف این قرارگاه در ابتدا رفع مشکل زائرین حضرت معصومه بود که این هدف باعث شکل‌گیری بزرگترین موکب داخل کشور در همان سال با بضاعت‌های طلبگی شد.

در پایان حجت الاسلام مرادی مسئول گروه جهادی بلاغ مبین عنوان کرد: انعکاس اخبار خدمات اجتماعی طلاب نه تنها در جامعه بلکه در خود حوزه‌های علمیه مخصوصا در مدارس بسیار می‌تواند تاثیرگذار و مشوق حضور طلاب در گروه‌های جهادی باشد‌.

لازم به ذکر است که خبر تکمیلی و گزارش این نشست از خبرگزاری رسا منتشر خواهد شد./882/ 202/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه جهادی
Netherlands
۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
هر چه سریع تر مشروح نشست را بگذارید تا استفاده کامل را ببریم و بتونیم در گروه های جهادی خودمون هم پیاده کنیم
1
0