۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۶۳۸۴۳۴
یکتا:

شهادت حاج قاسم اذانی به افق افول آمریکا بود|خون سلیمانی کلید فتح بیت المقدس

شهادت حاج قاسم اذانی به افق افول آمریکا بود|خون سلیمانی کلید فتح بیت المقدس
فعال فرهنگی جبهه انقلاب با بیان اینکه خون شهید سلیمانی کلید فتح بیت المقدس است، گفت: شهادت حاج قاسم اذانی به افق افول آمریکا و نتیجه آن اقامه نماز در بیت المقدس خواهد بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حسین یکتا فعال فرهنگی جبهه انقلاب در پنجمین جلسه از سلسه نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب گفت: سرعت تحولات امروز جهان خیلی بالاست و شهادت حاج قاسم همه را منقلب و حال جامعه را به احسن الحال تبدیل کرد.

وی افزود: شهادت حاج قاسم اذانی به افق افول آمریکا بود و نتیجه آن اقامه نماز در بیت المقدس خواهد بود، خون شهید سلیمانی کلید فتح بیت المقدس است، خون حاج قاسم بساط دشمنان را جمع خواهد کرد.

این فعال جبهه انقلاب با تأکید بر تبیین مکتب و سیره زندگی حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: اگر می خواهیم فجر انقلاب را تبیین کنیم باید مکتب حاج قاسم را تبیین کنیم و ترویج دهیم، امروز دشمن بر خانواده ها آتش می ریزد تا آن را از بین ببرد اما می بینیم که یک خانواده می تواند چه شخصیت با عظمتی تربیت کند.

وی ادامه داد: مکتب حاج قاسم یعنی باید مجاهدت کرد و همین مجاهدت مشکل جمهوری اسلامی است، رهبر معظم انقلاب می فرمایند خداوند همراه ماست و پیروز هستیم اما شرط مجاهدت دارد، هرجا جهادی و خالصانه عمل کردیم کار پیش رفت.

یکتا با بیان این که حاج قاسم مجاهد بود، ابراز داشت: امروز انقلاب مجاهد پای کار می خواهد، شهید سلیمانی 40 سال جهاد کرد و از مجاهدت خسته نشد، نظام اسلامی انقلابی بی قرار می خواهد که دائما در حال کار و خدمت باشد.

وی عنوان کرد: حاج قاسم عاشق شهادت بود و برای رسیدن به آرزویش از همه می خواست که برایش دعا کنند، انقلاب اسلامی با مجاهدان عاشق خدمت و شهادت به پیش می رود، نظر خدا و امام زمان(عج) به انقلاب است و هرگاه نیاز بوده با گوشه چشمی حال جامعه را خوب کرده است، با عنایت الهی انقلاب با همین جوانان با قدرت به پیش می رود.

این فعال فرهنگی جبهه انقلاب با اشاره به تبعیت کامل حاج قاسم از فرامین ولایت خاطرنشان کرد: هرچه حاج قاسم مطرح تر شد شهید سلیمانی بیشتر تبعیت کرد، وقتی رهبر معظم انقلاب فرمود بشار اسد باید بماند حاج قاسم در عمل پای فرمان ولایت ایستاد.

وی اضافه کرد: بسیاری می گویند که تابع ولایت هستیم اما در زمان عمل به گونه دیگری عمل می کنند، امروز با تبعیت و فرمان پذیری از ولایت امتحان می شویم و باید تبعیت کامل از ولایت را تمرین کنیم.

یکتا با بیان این که امروز ترامپ و صهیونیست ها کار خود را تمام شده می دانند از این رو دست و پا می زنند، گفت: دشمن می داند که انقلاب و ایران اسلامی به پشت درس های قدس رسیده است، امروز انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدانی مانند حاج قاسم است.

وی افزود: امروز کار اجتماعی برای همه واجب است و همه باید در خدمت مردم باشیم و غم آن ها را بخوریم، باید کارهای فرهنگی پیوست اجتماعی داشته باشد، امروز کار اجتماعی با برنامه ریزی وظیفه همگانی است، چالش آینده فعالیت های اجتماعی و تأثیرگذاری های آن است و نیروهای انقلابی و حزب اللهی باید حضور فعال در صحنه داشته باشند.

فعال فرهنگی جبهه انقلاب با تأکید بر این که باید برای معضلات و مشکلات اجتماعی چاره اندیشی کنیم، اظهار داشت: خدمت به مردم نباید شبانه روز داشته باشد، با همراهی مردم می توانیم بزرگترین خدمات را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امروز مساجد باید یک خیریه باشد و در مساجد به روی جوانان باز شود، همه امروز جامعه باید به مساجد ختم شود، خدمات اجتماعی به جامعه را باید در گام دوم انقلاب جدی بگیریم؛ امروز دهه شصتی ها باید فرمانده میدان، دهه هفتادی ها میداندار، دهه هشتادی ها پیاده نظام و نودی ها نیروی احتیاط باشند.

یکتا با بیان این که رهبر معظم انقلاب افق های روشن آینده را می بیند، ابراز داشت: بچه های انقلابی و آتش به اختیار باید قطب نمای دل خود را به سمت رهبر انقلاب تنظیم کرده و خواسته ایشان را دنبال کنند، با عنایت الهی از سختی ها عبور خواهیم کرد و به پیروزی نهایی خواهیم رسید.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 5
محمد قمین
ارسال نظرات