۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۶۳۹۰۲۴
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا:

مرحوم آیت الله طبرسی با تمام وجود خادم مردم بود

مرحوم آیت الله طبرسی با تمام وجود خادم مردم بود
عضو هیأت رییسه خبرگان با بیان اینکه آیت الله طبرسی عالمی در تراز نظام اسلامی بود، گفت: آیت الله طبرسی شخصیتی مردمی بود و با تمام وجود به مردم خدمت می کرد.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی از آموزش یافتگان حوزه علمیه قم بود، گفت: ایشان فقه، اصول، فلسفه و تفسیر را در حد نصاب بایسته آموخت و به آیه شریفه «نفر» عمل کرد.

وی اظهار داشت: ایشان به معنای دقیق کلمه عالمی ولایتمدار بود و در این زمینه همواره در میدان قرار داشت و شجاعانه از ولایت دفاع می کرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی شخصیتی مردمی بود و با تمام وجود به مردم خدمت می کرد، عنوان کرد: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب، ایشان یک روحانی خدوم به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی در سنگر نمایندگی ولی فقیه، امامت جمعه، نمایندگی خبرگان امانت دار شایسته ای بود، ابراز داشت: ایشان از ویژگی های یک عالم در تراز نظام اسلامی برخوردار بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه به روحیه ولایتمداری مرحوم آیت الله طبرسی اشاره و بیان کرد: ایشان در جایگاه های مختلف ابتدا سؤال می کردند که «نظر آقا(رهبر معظم انقلاب) در این زمینه چیست» و سعی می کرد همان نظر را اجرایی کند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات