۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۰۲۷
آیت الله رمضانی:

"حل مشکلات کشور" در میان دغدغه های آیت الله طبرسی برجسته بود

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه آیت الله طبرسی به خوبی توانست در منطقه خود از مشکلات مردم گره گشایی کند، گفت: "حل مشکلات کشور" درمیان دغدغه های ایشان برجسته بود.

آیت الله رضا رمضانی دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع)  در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مرحوم آیت الله طبرسی شخصیتی خدوم بود، گفت: عالمان دینی در مناطق خودشان می توانند نقش گره گشایی از مشکلات مردم را به خوبی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله طبرسی به خوبی توانست در منطقه خود از مشکلات مردم گره گشایی کند، اظهار داشت: ایشان دغدغه های بسیار جدی در زمینه حل مشکلات کشور داشتند.

آیت الله رمضانی تأکید کرد: گاهی که در مجلس خبرگان با ایشان صحبت می کردیم مسأله حل مشکلات کشور در دغدغه های ایشان برجسته بود.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به روحیه ولایت پذیری مرحوم آیت الله طبرسی ابراز داشت: ایشان چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در دوران رهبر معظم انقلاب سرسپرده امر ولایت بودند، از همین جهت مدت 20 سال نمایندگی ولی فقیه را بر عهده داشتند.

وی در پایان فقدان مرحوم آیت الله طبرسی را یک ثلمه جبران ناپذیر برای اسلام و انقلاب دانست و تأکید کرد: از دست رفتن شخصیت هایی که خود را وقف انقلاب کردند به معنای دقیق کلمه ثلمه جبران ناپذیری برای اسلام و انقلاب به شمار می رود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات