۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۳۹۱۴۷
فجر سلیمانی| رییس عقیدتی سیاسی ناجا:

انقلاب اسلامی مدل حکومتی مردمی با مرجعیت دینی را محقق کرد

انقلاب اسلامی مدل حکومتی مردمی با مرجعیت دینی را محقق کرد
رییس عقیدتی سیاسی ناجا گفت: انقلاب اسلامی در تقابل با لیبرال دموکراسی غربی و سوسیالیست شرقی مدل حکومتی مردمی با مرجعیت دینی را در دنیا محقق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رییس عقیدتی سیاسی ناجا امروز در مراسم پایانی گرامیداشت یوم‌الله 22 بهمن در بجنورد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز تحقق مدل حکومتی مردمی با مرجعیت دینی بود، افزود: درواقع انقلاب اسلامی در تقابل با لیبرال دموکراسی غربی و سوسیالیست شرقی مدل حکومتی مردمی با مرجعیت دینی را در دنیا محقق کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در شرایطی که دو هزار و 500 سال نظام شاهنشاهی بر ایران حکومت می‌کرد و ارزش‌های معنوی و استقلال ما به سخره گرفته شده بود، به وقوع پیوست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: بر این اساس درواقع انقلاب اسلامی، یک «نه» بزرگ به استکبار و تمدن غرب بود.

وی به تبیین فعالیت‌های امام (ره) در روزهای پایانی حضور خود در پاریس پرداخت و گفت: امام راحل در این ایام درخواست ملاقات نمایندگان استکبار را نپذیرفت تا انقلاب اسلامی از ابتدا یک نه بزرگ به استکبار گفته باشد.

رییس عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو پرداخت و با بیان اینکه انتخابات و تعیین سرنوشت، یکی از برکات انقلاب بود گفت: پیش از انقلاب مردم با صندوق رأی آشنا نبودند اما امام حتی نوع حکومت را به آرای مردم گذاشت. همه مسئولان و مناصب سیاسی با رأی من و شما انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم در انقلاب اسلامی حق انتخاب و رأی دادن دارند، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی انتخابات و مشارکت مردم در راستای تعیین سرنوشت سیاسی کشور خود است چراکه امام (ره) از روز نخست نوع حکومت را مبتنی بر آراء مردم گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی بر مشارکت حداکثری و دقت مردم در انتخاب گزینه‌های اصلح تأکید کرد و افزود: افرادی را انتخاب کنید که مدافع ارزش‌ها و مردمی باشند.

وی افزود: باید کاری کنیم تا تمام مردم ایران یکپارچه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا مشت محکمی بر دهان کسانی باشد که می‌گفتند ایران اسلامی نمی‌تواند چهل‌سالگی خود را جشن بگیرد.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شاخص‌های تعیین‌شده از سوی امام خمینی (ره) برای نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: مردم در انتخابات باید به کسانی رأی بدهند که طعم فقر را چشیده و به یوم‌الله 22 بهمن و اسلام متعهد باشند؛ زیرا مجلسی که در برابر فساد سکوت کند به در این مردم نمی‌خورد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات