۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۳۹۱۵۷
فجر سلیمانی| جلیلی:

گره های بزرگ کشور با وحدت و حضور ملت در صحنه های مختلف باز می شود

گره های بزرگ کشور با وحدت و حضور ملت در صحنه های مختلف باز می شود
جلیلی با بیان این که حضور گسترده ملت ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف می‌تواند گره‌های بزرگ را باز کند، گفت: موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در سایه حضور وحدت حاصل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در مراسم ۲۲ بهمن ساری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بیش از صد سال دو قدرت دنیا شمال و جنوب کشور را بین خود تقسیم کردند و زمانی که ملت ما به دنبال ملی کردن نفت خود بودند قدرت‌های دنیا علیه ملت ایران توطئه و کودتا کردند.
 
وی با بیان این که امروز قدرت‌های مادی جهان به دنبال تصمیم گیری برای ملت‌ها هستند و تعیین می‌کنند ملت‌ها چه داشته باشند و چه نداشته باشند، افزود: آن‌ها می‌خواهند تعیین کنند که دامنه حرکت ملت‌ها در حوزه علم، دانش و فناوری در چه سطحی باشد.
 
جلیلی با اشاره به این که ادعای کشور‌های غربی آوردن آزادی و دموکراسی برای جهان است، ادامه داد: در چنین شرایطی که غربی‌ها به دنبال دخالت و تعیین و تکلیف برای ملت‌ها و کشور‌ها هستند، ملت بزرگ ایران با ایستادگی و مقاومت خود می‌خواهند آزاد و مستقل باشند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را شعار ملت ایران دانست و با بیان این که انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که اصل آن ثابت است و ملت با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده است، تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران به الگویی برای ملت‌ها و کشور‌های جهان تبدیل شده اند.
 
وی با اشاره به این که موضوع معامله قرن اشاره کرد و با بیان این که قدرت‌های استکباری و زورگوی جهانی با زور و جنایت سرزمین فلسطسن را اشغال کردند و امروز با توطئه قرن به دنبال حل مسائل و مشکلات هستند، افزود: طرح معامله قرن طرحی ننگین است که به طور حتم شکست خواهد خورد.
 
جلیلی با بیان این که نظام سلطه و کشور‌های مستکبر جهان روزی حتی همه توان خود را به کار گرفتند تا حتی سیم خاردار هم به کشورمان فروخته نشود، گفت: اما به برکت ایستادگی و مقاومت ملت ایران، امروز کشورمان به جایی رسیده که موشک‌های بالستیک با برد بیش از دو هزار کیلومتر را تولید می‌کند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که نظام سلطه و قدرت‌های استکبار جهانی با حمایت از صدام به دنبال جدایی بین دو ملت ایران و عراق بودند، افزود: اما امروز عمیق‌ترین پیوند و رابطه میان دو ملت ایران و عراق حاکم است.
 
وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سلیمانی از ایشان به عنوان یک چهره قدرتمند بین المللی یاد کرد و با بیان این که تلاش‌های رشادتمندانه سپهبد سلیمانی و شهدای مدافع حرم موجب خودکشی سیاسی ترامپ شود، خاطرنشان کرد: امروز به برکت تلاش‌های مجاهدانه سپهبد سلیمانی و سایر شهدای جبهه مقاومت شاهد تجدید میثاق ملت با مکتب شهید سلیمانی هستیم.
 
جلیلی با بیان این که حضور گسترده ملت ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف می‌تواند گره‌های بزرگ را باز کند، بیان داشت: موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در سایه حضور وحدت ملت ایران حاصل خواهد شد.
 
وی با بیان این که دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا با فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی ملت بزرگ ایران را تسلیم خواسته‌های خود کند، گفت: علیرغم همه این فشار‌ها این موفقیت‌های ملت ایران می‌تواند با ایستادگی و مقاومت تکرار شود.
 
جلیلی در ادامه سخنان خود با بیان این که ایران اسلامی نمونه و الگویی از مردم سالاری دینی را به دنیا معرفی کرد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در چهل سال اخیر نشان دادند اجازه نخواهند داد استقلال و آزادی آن‌ها از سوی دشمنان خدشه دار شود و از آن دفاع می‌کنند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود به گام دوم انقلاب اشاره کرد و آن را یک جهش مهم برای پیشرفت ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف معرفی کرد./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات