۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۹۱۷۹
فجر سلیمانی | آیت الله جوادی آملی:

مسؤولان با ایجاد امینت و آسایش اقتصادی از مردم حق شناسی کنند

مسؤولان با ایجاد امینت و آسایش اقتصادی از مردم حق شناسی کنند
حضرت آیت الله جوادی آملی با تأکید بر این که مسؤولان نباید اجازه دهند مردم در رنج و آسیب باشند، گفت: مسؤولان با ایجاد امینت و آسایش اقتصادی از مردم حق شناسی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن قم در گفت وگو با خبرنگاران با تجلیل از بصیرت و آگاهی مردم گفت: انقلاب اسلامی توفیق استقلال و آزادی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: پیام ما به همه آزادی خواهان جهان و ملت های آزاده این است که کسانی را انتخاب کنند که به فکر معامله قرن و سایر جفاکاری ها نباشند.

حضرت آیت الله جوادی آملی با اشاره به آگاهی و بصیرت ملت ایران اظهار داشت: باید از ملت ایران حق شناسی کنیم و دو مسأله را مد نظر داشته باشیم که یکی حفظ برنامه های قبلی و دیگری کوشش و تلاش بیشتر مسؤولان که این ملت آسیب نبینند و در رنج نباشند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر این که مسؤولان باید رونق تولید که توصیه شده را عمل کنند، ادامه داد: مسؤولان باید امنیت، آسایش و آرامش اقتصادی را برای مردم به ارمغان آورند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ya mahdi
Iran, Islamic Republic of
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
شرکت علمای قم در راهپیمایی ها نشانه حمایتشون از نظام و مسئولان است البته باید مسئولان به نظرات این علمای انقلابی درباره مسائل جاری کشور و رفع محرومیت ها و مشکل گشایی از امور و معضلات اجتماعی توجه کنند.
1
0