۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۳۹۲۸۸
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

گام دوم انقلاب همراه با دستاوردهای جمهوری اسلامی و شکست‌های دشمنان است

گام دوم انقلاب همراه با دستاوردهای جمهوری اسلامی و شکست‌های دشمنان است
سردار شریف گفت: ۴۱ سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و گام دوم انقلاب و دهه پنجم انقلاب همراه با دستاورد‌های ما و شکست‌های بی پایان دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن بیرجند اظهار داشت: 41 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و گام دوم انقلاب و دهه پنجم  انقلاب همراه با دستاوردهای ما و شکست‌های بی پایان دشمن است.

وی گفت: امروزه دشمنان با قدهای خمیده در مقابل ملت ایران مشغول توطئه هستند اما اراده خداوند همیشه پیروزی حق بر باطل و تحقق آرمان‌های انقلاب است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام اسلامی ایران از هیچ توطئه‌ای علیه جمهوری اسلامی دریغ نمی‌کنند و فهرست طولانی از توطئه‌های آنها پیش روی ما است.

سردار شریف تصریح کرد: آمریکا قدرت اول دنیا و با تمام هیمنه ابرقدرتی را شکست دادیم و صهیونیست‌های غاصب در منطقه کوچک کردیم.

وی ادامه داد: دشمنان با ترور سردار شهید سلیمانی اشتباه بزرگی مرتکب شدند و باید منتظر باشند ترور سردار سلیمانی سفره آمریکا و اسرائیل را در منطقه جمع خواهد کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فرزندان مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی را از دشمن می‌گیرند، خاطرنشان کرد: شادمانی دشمن از ترور سردار سلیمانی زیاد طول نکشید و سپاه پاسداران سیلی محکمی به آن‌ها زد.

سردار شریف اظهار کرد: دشمنان امروز در 22 بهمن ما از جمهوری اسلامی ایران سیلی دیگری خورد و ضربه بعدی را نیز در انتخابات دوم اسفند ماه از ملت ایران می‌خورند.

وی با بیان اینکه 22 بهمن ماه فرصتی مناسب برای یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: دشمن می‌خواهد مشکلات کوچک را بزرگ جلوه دهد اما امروز با صدای بلند اعلام می‌کنیم در حوزه دفاعی و امنیتی کوچکترین مشکلی نداریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مولفه های انقلاب اسلامی شامل ولایت فقیه، توده‌های مردم و فرهنگ اهل بیت(ع) است و امروز همه این مولفه‌ها در جایگاه مطلوبی قرار دارد.

سردار شریف بیان کرد: مشکلات کشور با وجود مدیران جهادی قابل حل است؛ امروز زمان خدمت است و باید به گونه‌ای کار کنیم که در پایان خدمت، مردم در ذهن و قلب خود به ما مدال افتخار دهند.

وی ‌ عنوان کرد: هراس دشمنان از الگو شدن انقلاب اسلامی برای دیگر کشورها است و چشم و گوش ملت‌‌ها به برکت انقلاب اسلامی باز شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات