۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۶۳۹۳۳۲
حجت الاسلام طاهری:

حفظ دین و انقلاب مهم ترین دغدغه آیت الله طبرسی بود

حفظ دین و انقلاب مهم ترین دغدغه آیت الله طبرسی بود
مدیر مرکز خدمات استان قم با اشاره به اینکه آیت الله طبرسی، عاشق و دلداده ولایت و رهبری بود، گفت: ایشان پس از پیروزی انقلاب در جریان‌های انقلابی حضوری پررنگ و اثرگذارداشت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر مرکز خدمات استان قم امروز در حاشیه تشییع پیکر آیت الله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به این که خدمات ارزنده و مجاهدت‌های علمای دین هیچ گاه فراموش شدنی نیست، گفت: علما و فق‌های دین برای حفظ و گسترش معارف الهی تلاش‌های بسیاری انجام داده اند که برای همیشه تاریخ در یاد‌ها باقی خواهد ماند.
 
وی با بیان این که مردان بزرگ در تاریخ زنده هستند و زندگی ابدی دارند، افزود: خداون متعال به علما قدرت شفاعت داد و کسانی که با علما و فق‌های دینی ارتباط دارند بیش از همه علما شفاعت می‌کنند.
 
حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که آیت الله طبرسی (ره) عمر با برکت خود در مسیر حفظ و تعالی دین و ارزش‌های انقلاب صرف کرد، بیان داشت: این عالم متقی در طول چهل سال امامت جمعه ساری و دو دهه نمایندگی، ولی فقیه در استان، همواره در مسیر اعتلای دین و انقلاب گام برداشت.
 
مدیر مرکز خدمات استان قم با بیان این که آیت الله طبرسی (ره) همواره در مسیر انقلاب و ولایت گام برداشت، تصریح کرد: این عالم نستوه و مجاهد، در دفاع از دین و انقلاب مجاهدانه ایستادگی کرد.
 
وی با اشاره به این که آیت الله طبرسی، عاشق و دلداده ولایت و رهبری بود، بیان داشت: ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جریان‌های انقلابی حضوری پررنگ و اثرگذار داشت.
 
حجت الاسلام طاهری با بیان این که مهم‌ترین دغدغه آیت الله طبرسی (ره) حفظ دین و انقلاب بود، تصریح کرد: این عالم مجاهد چهار دهه امانت مهمی، چون امامت جمعه ساری را به دوش کشید همچنین با رای مردم در مجلس حبرگان رهبری حضور پیدا کرد.
 
مدیر مرکز خدمات استان قم با بیان این که بسیاری از علما و مراجع تقلید از این عالم وارسته تکریم و تجلیل کردند، بیان داشت: آیت الله طبرسی (ره) به معنای واقعی کلمه عالم انقلابی و ولایی بود.
 
وی با اشاره به این که آیت الله طبرسی (ره) از خود یادگاری‌های بسیار ارزشمندی را بر جای گذاشته است، افزود: از جمله دغدغه‌های مهم این عالم مجاهد و نستوه تعلیم و تربیت طلاب مهذب و انقلابی بود که در همین راستا مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری را راه اندازی کردند.
 
حجت الاسلام طاهری با بیان این که آیت الله طبرسی (ره) همواره دغدغه مردم و به ویژه کشاورزان و باغداران مازندرانی را داشت، خاطرنشان کرد: این عالم متقی همواره از تریبون نماز جمعه در جهت دفاع از حقوق این قشر زحمت کش جامعه به مسؤولان تذکر می‌داد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات