۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۳۹۳۷۵
ویژه طلاب و دانشجویان غیر ایرانی؛

دومین دوره آموزشی چالش های معاصر فراروی جهان اسلام برگزار می‌شود

دومین دوره آموزشی چالش های معاصر فراروی جهان اسلام برگزار می‌شود
مدیر مؤسسه درالإعلام از برگزاری دومین دوره آموزشی چالش های معاصر فراروی جهان اسلام با همکاری پژوهشگاه مطالعات تقریبی و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی خبرداد.

حجت الاسلام احمد کوثری مدیر مؤسسه آموزشی و پژوهشی دارالإعلام لمدرسة اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آموزشی جدید ویژه طلاب و دانشجویان غیر ایرانی خبرداد و اظهار داشت: این دوره با همکاری پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌ شود.

وی افزود: دومین دوره دانش افزایی «چالش های معاصر فراروی جهان اسلام» با همکاری مؤسسه دارالاعلام با مرکز اسناد فرهنگی آسیای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و همچنین پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار می‌ شود.

حجت الاسلام کوثری با بیان این که این دوره ویژه دانشجویان و طلاب غیر ایرانی خواهد بود، یادآور شد: در حقیقت محور بحث این دوره چالش های معاصر فراروی جهان اسلام با تأکید بر نظریه تقریب مذاهب اسلامی است و ما در این دوره از اساتید برجسته ای بهره خواهیم گرفت.

وی عنوان کرد: از جمله مدرسان این دوره حجج اسلام والمسلمین علی اصغر اوحدی مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سید منذر حکیم رییس پژوهشکده «الذریه‌النبویه» و از اساتید سطوح عالیه و خارج حوزه علمیه قم و بنده به عنوان مدیر مؤسسه دارالاعلام هستیم.

مدیر مؤسسه دارالإعلام اضافه کرد: همچنین در این دوره دکتر کامیار صداقت ثمر حسینی عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و دکتر حجت حیدری استاد و پژوهشگر مهدویت و فرق انحرافی نیز تدریس خواهند داشت.

وی با اشاره به مکان و شیوه برگزاری کلاس ها خاطرنشان کرد: مکان برگزاری دوره نیز پژوهشگاه مطالعات تقریبی واقع در قم، بلوار 15 خرداد، جنب اداره حج و زیارت خواهد بود و دوره مذکور نیز روز شنبه 26 بهمن ماه از ساعت 16 تا 18 آغاز شده و مجموعا 15 جلسه به استثنای پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام کوثری با اشاره به ویژگی های حضور در این دوره نیز عنوان کرد: به افرادی که در دوره یاد شده شرکت کرده و موفق به اتمام آن شوند گواهینامه معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ارزش علمی و اداری و قابل ترجمه اعطا خواهد شد./1330/ج

ارسال نظرات