۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۶۳۹۴۳۳
حجت الاسلام پورمحمدی خبر داد؛

لیست مشترک جامعتین برای انتخابات میاندوره ای خبرگان

لیست مشترک جامعتین برای انتخابات میاندوره ای خبرگان
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز از توافق صورت گرفته از سوی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین مبنی بر ارائه لیست مشترک برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، نشست مشترک کاندیداهای جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) در دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد.

این نشست که با حضور حجج اسلام عباسعلی اختری، علی مومن پور و غلامرضا مصباحی مقدم برگزار شد، بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه انتخابات در روز دوم اسفند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید شد.

در این نشست، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز بر توافق صورت گرفته از سوی جامعتین در خصوص ارائه لیست مشترک برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، اشاره کرد و گفت: بی شک این اتفاق نظر و این حرکت مشترک از سوی دو نهاد عالی روحانیت در کشور و در آستانه انتخابات، امری مبارک و تعیین کننده است.

وی افزود: جامعتین در خصوص نامزدهای خود در ۵ استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، فارس، قم و تهران به اشتراک نظر رسیدند و فهرست مشترکی ارائه دادند که امیدواریم در این پنج استان، انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان نیز با مشارکت پرشور مردم برگزار شود.

در این نشست همچنین مقرر شد نشست خبری کاندیداهای جامعتین در مجلس خبرگان رهبری در استان تهران، روز دوشنبه ۲۸ بهمن، در دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات