۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۳۹۴۴۷
آیت‌الله فیاضی:

راه علاج مشکلات، کار جهادی و انقلابی است| گوشمان به سخنان رهبری باشد

راه علاج مشکلات، کار جهادی و انقلابی است| گوشمان به سخنان رهبری باشد
نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان در خراسان شمالی با اشاره به وجود مشکلات در زندگی مردم گفت: راه علاج همه مشکلات ما در کار و فعالیت جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله غلامرضا فیاضی، نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی، چهارشنبه‌شب در جمع مردم جاجرم، با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو، اظهار کرد: دشمن به دنبال گرفتن فرهنگ ما یعنی دین است که باید با جدی گرفتن احکام دین مانع آن شویم.

وی اضافه کرد: انسان به دلیل داشتن توانایی‌های خود اشرف مخلوقات است و با داشتن قدرت اختیار می‌تواند از این توانایی‌ها درراه سقوط خود یا سعادت خود استفاده کند.

نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خراسان شمالی تصریح کرد: یاری خداوند در طول تاریخ مستمر بوده اما گاهی این یاری سریع و گاهی با تأخیر انجام‌شده که این امر به دلیل عمل دقیق مؤمنان سریع و یا عمل نادرست آن‌ها موجب تأخیر می‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال گرفتن فرهنگ ما یعنی دین است و باید با جدی گرفتن احکام دین مانع آن شویم ادامه داد: عالَم با یک جامعه توحیدی آغاز و با یک جامعه توحیدی خالص هم تمام خواهد شد.

آیت‌الله فیاضی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات در زندگی مردم اظهار داشت: راه علاج همه مشکلات ما در کار و فعالیت جهادی و انقلابی است.

نامزد نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از خراسان شمالی افزود: اگر روحیه جهادی باشد، خدا هدایت و نصرتش را نصیب همه می‌کند. اگر در راه خدا بایستیم شکستی در کار نیست.

رییس مجمع عالی حکمت اسلامی دوران کنونی انقلاب اسلامی را دوران اوج و اعتلای قدرت اسلام دانست و گفت: دوران کنونی دوران زمینه‌سازی برای ظهور است و باید زمینه ظهور قائم آل محمد (ص) را آماده کنیم. باید در همه امور رضای خدا را در نظر بگیریم.

آیت‌الله فیاضی تصریح کرد: باید برای پیشرفت امور، گوشمان به لسان مقام معظم رهبری باشد. دشمن همه راه‌ها را برای شکست نظام اسلامی به کار گرفته است ولی با هدایت‌های رهبری شکست‌خورده و می‌خورد.

وی افزود: دشمن در حال حاضر به رویارویی فرهنگی روی آورده است. باید از این گوهر مراقبت کنیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
با آرزوی تعجیل در ظهور امام زمان و امکان زمینه سازی مقدمات فرج حضرت امام زمان
1
0