۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۹۵۰۶

اربعین شهید سلیمانی و یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد

اربعین شهید سلیمانی و یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان بویراحمد در یاسوج برگزار شد
اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره ۷۰۰ شهید والامقام شهرستان بویراحمد در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره 700 شهید والامقام شهرستان بویراحمد ظهر امروز با حضور سردار «محمدجعفر اسدی» فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مصلی شهر یاسوج برگزار شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره با گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی افتخار جهان اسلام است و خداوند هم به خاطر خلق چنین شخصیتی به خود آفرین خواهد گفت.

سردار حمید خرم‌دل افزود: شهید سلیمانی یک سلبریتی و یک بازیگر و یک فوتبالیست نبود و چه می‌شود که یک فرد نظامی در قلب‌های آزادی‌خواهان عالم جا می‌گیرد و همه دنیا برای او غمگین می‌شوند.

وی عنوان کرد: هر روز زوایای جدیدی از انقلاب اسلامی برای ما کشف می‌شود و امروز به خوبی می‌فهمیم که امامین انقلاب چه فرموده و چه پیش‌بینی‌هایی کرده‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور گسترده مردم شهر یاسوج در این یادواره، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با همه مشکلاتی که دارند در همه صحنه‌ها حضور بی‌بدیلی از خود نشان می‌دهند.

شعرخوانی حماسی حاج مهدی سلحشور و مداحی وی در وصف ویژگی‌ها و رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی از جمله برنامه‌هایی بود که در این یادواره برگزار شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات