۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۳۹۵۳۹
معاون وقف اهل سنت در جنوب عراق:

خون شهیدان سلیمانی و المهندس راه آزادی و پیروزی بر دشمنان را نشان داد

خون شهیدان سلیمانی و المهندس راه آزادی و پیروزی بر دشمنان را نشان داد
شیخ الدوسری گفت: شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس خاری در چشم دشمنان بودند که با خون شان راه آزادی و غلبه بر دشمنان را نشان دادند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شیخ جمال الدوسری، معاون وقف اهل سنت در جنوب عراق، شامگاه گذشته در مراسم چهلم شهیدان سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، با بیان اینکه ایران اسلامی یاور ملت عراق است، اظهار داشت: قلب مان از فقدان دو شهید بزرگوار به درد می‌آید و دیده هایمان اشک اندوه سرازیر می‌کنند با این حال به واسطه خون شهدا همیشه سربلند هستیم.

معاون وقف اهل سنت در جنوب عراق با اشاره به اینکه ملت اقتدا کننده به علی و حسین (علیهم السلام) هرگز ذلت و اهانت نمی‌پذیرد، خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش بسیاری برای تفرقه میان ایران و عراق کرد، اما خداوند چنین مقدر کرده بود تا با شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، وحدت و یکپارچگی دو کشور بیشتر شود.

شیخ الدوسری با اشاره به اینکه رهبران و فرماندهان تعیین کننده‌ای در ایران وجود دارند، ادامه داد: ایران افتخار می‌کند به داشتن رهبری که تربیت شده امام خمینی (ره) است، امامی که آمریکا را شیطان بزرگ نامید، رهبرانی که وعده‌ها را محقق می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس بی اعتنا به دنیا بودند، خاطرنشان کرد: ایستادگی و موضع گیری هایشان زبانزد بود و از مرگ ابایی نداشتند حال آنکه دشمن ترس بسیاری از آن‌ها داشت.

معاون وقف اهل سنت در جنوب عراق با بیان اینکه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با اندیشه، جهاد و ایستادگی شان در بین ما حضور دارند، گفت: این بزرگواران خاری در چشم دشمنان بودند و با خون شان راه آزادی و غلبه بر دشمنان را نشان دادند.

شیخ الدوسری با بیان اینکه ایران مزین به شهدا است، عنوان داشت: این شهیدان جان شان را برای دفاع از کشور‌های اسلامی تقدیم کردند، ما ملتی واحد هستیم و راه، امام و پیامبرمان و شهدایمان یکی هستند./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات