۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۵۴۷
حدادعادل در نامه ای به مردم:

هدف فهرست «ایران سربلند» تشکیل مجلسی برای نجات اقتصاد ایران است

هدف فهرست «ایران سربلند» تشکیل مجلسی برای نجات اقتصاد ایران است
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: هدف فهرست «ایران سربلند» که از سوی شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس معرفی شده اند، تشکیل مجلسی برای «نجات اقتصاد ایران» است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیرامون انتخابات یازدهمین دور مجلس نامه‌ای خطاب به مردم نوشت.

متن نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف حوزه انتخابیه تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس

سلام بر شما

اینک شما و فهرست «ایران سربلند»، که از سوی "شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی" برای انتخابات مجلس یازدهم به حضورتان معرفی شده اند.

«شورای ائتلاف» که برآمده از وحدت و همکاری دهها تشکل سیاسی و اجتماعی، صنفی و مردمی فعال کشور است، با توجه به نقش خطیر مجلس در اداره کشور، برای نیل به سربلندی ایران عزیز، تشکیل مجلسی قوی و کارآمد را ضروری می داند.

مجلسی که بتواند شعار «نجات اقتصاد ایران» را محقق سازد. در فهرست سی نفره ایران سربلند سعی شده است تا افرادی با ایمان، با اخلاق، پاکدست و انقلابی برای نمایندگی مجلس برگزیده شوند. ویژگی مهم این فهرست، جوانگرایی است که توصیه اکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه «گام دوم» است. حضور افراد با تجربه و دارای سابقه مدیریتی موفق و نیز روحانیون و زنان در کنار جوانان نخبه و خردمند به این فهرست، توازن بخشیده است.

خصوصیت مهم این فهرست آن است که برای نخستین بار در تهیه آن علاوه بر صاحب نظران از رأی و نظر مردم  ۳۵۲ محله از محلات تهران و مناطق اطراف آن استفاده شده است.

امید است این سی نفر که سوابق، تحصیلات، تجربه و تخصص آنان در معرض افکار عمومی نهاده شده است؛ بتوانند با اعتماد شما افتخار نمایندگی مردم تهران، شمیرانات، لواسانات، ری و اسلامشهر و پردیس را در مجلس شورای اسلامی پیدا کنند و با تصویب قوانین دقیق و درست و نظارت لازم بر اجرای آنها، انتظارات ملت را برآورده سازند و به ویژه برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی گامهای مؤثری بردارند.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
حمایت
0
0