۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۳۹۵۶۱
امام جمعه موقت بیرجند:

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است

حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است
امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مجلس امانت الهی بوده که به دست نمایندگان سپرده می‌شود، گفت: حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: انتخابات یک امتحان بزرگی بوده و نماینده اصلح باید به وعده‌های خدا ایمان داشته و در مقابل شیطان تسلیم نشوند.

وی با بیان اینکه نباید حرف باطل از نمایندگان صادر شود، گفت: نمایندگان باید به بندگان خدا توجه داشته و اهل مشورت باشند و با ظلم و ستم در جامعه مبارزه کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: در جریان شهادت سلیمانی برخی با تفکر لیبرالیستی و اومانیستی عکس این شهید را پاره کردند همانطور که خیمه عزای حسین(ع) آتش زده و عکس امام راحل را پاره کردند و این فرهنگ غلط هنوز در برخی افراد وجود دارد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه مجلس امانت الهی بوده که به دست نمایندگان سپرده می‌شود، تصریح کرد: حضور حداکثری در انتخابات پشتوانه نظام است؛ قوانینی در مجلس فعلی برای مبارزه با فساد و آلودگی‌ها رفت اما با وجود برخی عناصر لیبرال رای نیاورده است.

وی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و چهلمین روز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: فجر امسال به فجر سلیمانی تبدیل شد و شهادت حاج قاسم سلیمانی به جریان مقاومت حیاتی دوباره بخشید و شهادت ایشان نیز مایه خیر و برکت بود.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: پرتاب موشک به پایگاه‌ آمریکا در عین الاسد یک سیلی بود اما انتقام خون شهیدان مقاومت و شهید سلیمانی نیز بیرون کردن آمریکا از منطقه است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اظهار کرد: حضرت زهرا(س) هم از نظر اصالت، هم از نظر کرامت و هم از نظر شرف بهترین شخصیت است؛ پیامبران خود به تنهایی یک امت هستند و حضرت زهرا(س) نیز اینگونه بوده و یک امت است.

وی افزود: امروز در جهان غرب به جایگاه زن جفا شده و گناه بزرگی که تمدن غرب در مورد جنس زن مرتکب شده نه به زودی قابل پاک شدن و نه قابل جبران و نه قابل بیان کردن است./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات