۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۵۸۳
فعال انقلاب بحرین:

شیعیان بحرین از کمترین حقوق خود محروم هستند | مقاومت را ادامه می دهیم

شیعیان بحرین از کمترین حقوق خود محروم هستند | مقاومت را ادامه می دهیم
حجت الاسلام کربابادی با اشاره به ظلم های رژیم آل خلیفه به شیعیان بحرین گفت: شیعیان بحرین از کمترین حقوق خود محروم هستند و سلب تابعیت و زندانی شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی کربابادی از فعالان انقلاب بحرین امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با گرامیداشت نهمین سالگرد انقلاب مردم بحرین، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را به مردم ایران تبریک گفت.

وی افزود: مردم ما در بحرین تحت ظلم شدید نظام آل خلیفه هستند و شیعیان از حقوق عادی خود مانند تعلیم و درمان و مسائل دیگر محروم هستند، از سال های قبل بسیاری از مساجد شیعیان بحرین را خراب کردند و حسینیه ها را آتش زدند.

این فعال انقلاب بحرین با بیان این که رژیم آل خلیفه شیعیان را از حقوقشان محروم کرده و از ادارات و دانشگاه ها بیرون کرده اند، اظهار داشت: به جای شیعیان، وهابیان متعصب را به بحرین آورده اند، بسیاری از داعشی ها و بعثی ها که سوریه و عراق را خراب کردند را به بحرین آوردند و تابعیت دادند در حالی که از رهبران، جوانان و فرزندان ما سلب تابعیت می کنند.

وی ادامه داد: رهبر ما آیت الله شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و از بحرین اخراج کردند و در نهمین سالگرد انقلاب بحرین از محضر شیخ عیسی قاسم بحرین بهره می بریم و ایشان امسال در قم صدای مظلومیت شیعیان بحرین را فریاد می زنند.

حجت الاسلام کربابادی ابراز داشت: متأسفانه امروز بسیاری از جوانان و فعالان بحرینی در زندان های رژیم آل خلیفه هستند، جوانان ما با نظام فاسد آل خلیفه مقابله می کنند، امروز رژیم هایی مانند آل سعود و آل خلیفه غده سرطانی منطقه یعنی رژیم صهیونیستی را حمایت می کنند و آن ها نیز با گستاخی طرح معامله قرن را مطرح کرده اند.

وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمود اسرائیل غده سرطانی است و باید از صحنه روزگار حذف شود، در اینجا باید از مردم مقاوم و شجاع یمن هم یاد کنیم که مردانه در برابر رژیم وحشی آل سعود و آمریکا و اسرائیل ایستاده اند و تسلیم دشمن نمی شوند.

محمد قمین
ارسال نظرات