۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۸۶۴
نماینده ولی فقیه در خوزستان:

هزینه‌های میلیاردی گویای بی لیاقتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس است

هزینه‌های میلیاردی گویای بی لیاقتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس است
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه کاندید‌ها برای انتخابات میلیارد‌ها هزینه می‌کنند، گفت: چنین کار‌هایی گویای عدم لیاقت نامزد انتخاباتی و فقدان اخلاق حاکمیتی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، عصر امروز، در همایش استانی بیانیه گام دوم انقلاب در تالار شهید جمالپور با اشاره به اینکه نسبت به بیانیه گام دوم کوتاهی شده و مطالبات  به حق رهبری به منصه ظهور نرسیده است، اظهار داشت: بیانیه، منشور و نقشه راه انقلاب اسلامی است و رهبری در آن شعار‌های انسانی و همیشه زنده انقلاب اسلامی را که مطابق با فطرت انسانی است، گوشزد می‌کند و در بخشی از بیانیه می‌گوید که انقلاب ما به معنای انقلاب ملی و ایرانی نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به فرموده رهبری یک انقلاب اسلامی و انسانی است، خاطرنشان کرد: نوع شعارها، ظرفیت‌ها و فرصت‌های بیان شده در فرموده‌های رهبری، مطابق فطرت انسان است و پیامی فراملیتی دارد، در همه دوران انقلاب اسلامی هر کسی خواهان رأی بود شعار‌های امام راحل را بکار برد و رأی جمع آوری کرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، عدالتخواهی، ظلم ستیزی» شعار‌ها و شاخصه‌های نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: چنین اشعاری هرگز کهنه نمی‌شوند، حتی فتنه گران در فتنه ۸۸ با چنین شعار‌هایی موفق به جمع آوری شدند، با ظرفیت‌ها و فرصت‌های نهفته شده در بیانیه می‌توان جهانی را به حرکت در آورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به کارآمدی‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و صنعتی خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم با جدیت ورود شود، به علت هجمه ناجوانمردانه و گسترده دستگاه رسانه‌ای استکبار، کارآمدی‌ها و دستاورد‌های نظام اسلامی نادیده گرفته می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت بر تحقق منویات رهبری اضافه کرد: ۴۰ سال اول انقلاب اسلامی علی رغم همه سختی‌ها گذشت اکنون چنین تجربیاتی در قالب بیانیه گام دوم از سوی رهبرانقلاب منتشر شد تا در ۴۰ سال پیش رو به نقطه مطلوب دست پیدا کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در دوران پهلوی دچار بحران هویت بودیم، عنوان داشت: باید تیم‌های کارشناسی از اساتید حوزه و دانشگاه شکل بگیرد تا ۷ توصیه رهبری در بخش پایانی بیانیه مورد عمل قرار بگیرند.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه معنویت و اخلاق نیاز جامعه بشری است، گفت: با گذر ۴۱ سال از انقلاب اسلامی نتوانستیم مجلسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم؛ چرا برای انتخابات میلیارد‌ها هزینه، سفره‌های رنگارنگ پهن و بنر‌های کذائی نصب می‌شود؟ چنین کار‌هایی گویای عدم لیاقت نامزد انتخاباتی و عدم هیچگونه فعالیت در مقوله اخلاق حاکمیتی است./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حاتم شرفی
ارسال نظرات