۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۸۶۷

شرکت ۶۴ پژوهشگر در تهیه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب

شرکت ۶۴ پژوهشگر در تهیه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب
انصاری گفت: تلاش‌های یک ساله ۶۴ پژوهشگر از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم منجر به تهبه مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، محمدباقر انصاری، رییس مؤسسه بوستان کتاب، عصر یکشنبه، در حاشیه همایش بیانیه گام دوم انقلاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از فردای اعلام بیانیه از سوی رهبر انقلاب، دبیرخانه علمی گام دوم انقلاب و تحقق تمدن نوین اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی شکل گرفت، اظهار داشت: همه تلاش‌ها برای بهترین تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم صورت بگیرد و در حدود یک سال، تلاش‌های ۶۴ پژوهشگر از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم و برخی پژوهشگران برون سازمان مجموعه ۶ جلدی گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی شد.

رییس مؤسسه بوستان کتاب با بیان اینکه بعید است تا به امروز سازمان و ارگانی بصورت یک مجموعه چند جلدی به تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بپردازد، گفت: مؤسسه بوستان کتاب به عنوان ناشر افتخار دارد که مجموعه ۶ جلدی را در زمانی فشرده آماده سازی، چاپ و صحافی بکند.

انصاری در رابطه با افتتاح فروشگاه بوستان کتاب در اهواز بیان داشت: فروشگاه کتاب در حقیقت بنگاه‌های فرهنگی بوده و برای ترویج فرهنگ از بایستگی و ضرورت برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه با افزایش تعداد فروشگاه‌ها سرانه مطالعه کتاب افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: با افزایش سرانه مطالعه از آسیب‌های اجتماعی دوری می‌کنیم و افتتاح یک کتابفروشی در کنار حوزه و مسجد بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

رییس مؤسسه بوستان کتاب تصریح کرد: ان شاءالله افتتاح کتابفروشی گام‌های اساسی در فرهنگ سازی و فرهنگ بانی از ارزش‌ها و معارف اهل بیت (ع) بردارد. /۹۴۵۶/ت303/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حاتم شرفی
ارسال نظرات