۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۹۹۵۷
آیت الله رجبی در گفت وگو با رسا:

مردم با حضور پرشور در انتخابات توهم جدایی جامعه از انقلاب را از بین می برند

مردم با حضور پرشور در انتخابات توهم جدایی جامعه از انقلاب را از بین می برند
عضو جامعه مدرسین با تأکید برحضور مردم در انتخابات گفت: با این حضور دشمنان که دچار توهم فاصله گرفتن مردم از انقلاب هستند می فهمند که ملت با تمام وجود پای نظام ایستاده است.

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور حداکثری به ویژه در انتخابات ها ابعاد بسیار مهمی در روابط بین المللی دارد و دشمنان که دچار توهم فاصله گرفتن مردم از انقلاب هستند به خوبی لمس می کنند که این ملت هنوز با تمام وجود پای نظام ایستاده است.

وی افزود: وقتی دشمن این موضوع را درک کند در موضع گیری هایشان نسبت به نظام و انقلاب بدون شک تأثیر می گذارد و این تجربه را مکرر در طول تاریخ انقلاب داشته ایم که دشمنان موضع خاصی داشتند اما وقتی حضور مردم در صحنه را دیدند عقب نشینی کردند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور مردم در صحنه امید و نشاط دوستان انقلاب، جبهه مقاومت و همه کسانی که ایران اسلامی را الگوی خود می دانند را در راستای اهداف اسلامی بیشتر می کند؛ بنابراین با حضور مردم دوستان انقلاب تقویت شده و دشمنان ناامید می شوند و طمع آن ها نسبت به نظام کمتر می شود.

وی ادامه داد: در صحنه داخلی هم حضور مردم در انتخابات نشانه همبستگی داخلی در بین آحاد ملت است و مردم با حضور در صحنه آمادگی خود و این که سرنوشت جامعه به دست خودشان رقم می خورند را نشان می دهند، الحمدلله شاهد بودیم که مردم در تشییع حاج قاسم سلیمانی و 22 بهمن حضوری چشمگیر داشتند و در روز انتخابات نیز حضور خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

آیت الله رجبی با اشاره به همبستگی مردم حول محور انقلاب و ولایت ابراز داشت: حضور مردم نمایش قدرت ملت ایران در برابر دشمنان است، این حضور قدرت کشور و ملت ما را نشان می دهد و ولایتمداری همه اقشار حتی پیروان ادیان و فرقه های دیگر نسبت به رهبر معظم انقلاب را به جهان اثبات می کند.

وی عنوان کرد: خود حضور همبستگی و همدلی ایجاد می کند و نشان دادن اقتدار و شکوه ملت حول محور انقلاب و رهبری به جهانیان است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم مشکلات جامعه حل و توطئه های مستکبران خنثی شود باید نمایندگانی به مجلس بروند که صالح ترین افراد برای انجام چنین رسالتی باشند.

وی اضافه کرد: هر اندازه مردم در این مرحله دقت کنند و در شناسایی وقت بگذارند نتیجه آن را خواهند دید، اولویت مردم باید افراد اصلح باشد اما اگر به اصلح نرسیدند حداقل باید افراد صالح را انتخاب کنند که دغدغه و انگیزه حل مشکلات مردم را داشته باشند و نسبت به اقتدار نظام افرادی باشند که در برابر زورگویان و زیاده خواهی دشمنان ایستادگی کنند.

آیت الله رجبی تأکید کرد: نمایندگانی باید انتخاب شوند که نسبت به ارزش ها و فرهنگ اسلامی حساس باشند و به اجرای آن اهتمام کنند، از سوی دیگر کسانی باید به مجلس بروند که از عمق جان معتقد به ولایت باشند و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را عملی کنند، اگر چنین افرادی انتخاب شدند مشکلات برطرف خواهد شد و شاهد اقتدار بیشتر نظام خواهیم بود و با پیگیری رهنمودهای ولایت می توانیم 40 ساله دوم را سعادتمند طی کنیم.

محمد قمین
ارسال نظرات