۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۴۰۰۰۲
حجت الاسلام والمسلمین طائب:

با مجلس و برخی مسؤولان فعلی نمی توان آمریکا را از منطقه خارج کرد

با مجلس و برخی مسؤولان فعلی نمی توان آمریکا را از منطقه خارج کرد
رییس قرارگاه عمار با بیان اینکه با مجلس کنونی و برخی مسؤولان نمی توان آمریکا را از منطقه خارج کرد، گفت: شجاعت و انقلابی گری شاخصه انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار، در مراسم یادبود شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور که در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران برگزار شد، گفت: هدف مشترک دشمنان از صدر اسلام حذف و غیبت مطلق امامت بوده است.

وی وجود امام را ضامن بقای اسلام بیان کرد و ادامه داد: حضرت زهرا(س) با فداکاری و بذل جان اقدام به رسوا کردن جریان سقیفه کردند تا امامت باقی بماند و امروز نیز وظیفه ما شیعیان است که امام عصر(عج) را از پس پرده غیبت خارج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب افزود: حضرت زهرا(س) بعد از رحلت رسول الله(ص) هر روز به درب خانه انصار و مهاجران رفتند تا امامت دچار غیبت مطلق نشود.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه دشمنان سردار سلیمانی ها را به شهادت می رسانند تا بتوانند هنگام ظهور امام زمان(عج)، حضرت را نیز به شهادت برسانند، اظهار داشت: این شهدا آرزوی شهادت داشتند و از زمینه سازان ظهور هستند.

وی با استناد به کلام امام راحل مبنی بر اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی به تکلیف عمل کردیم، ابراز داشت: انسان اگر به تکلیف خود عمل کند تاسف نمی خورد؛ منطقه باید از لوث وجود رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکایی خالی شود تا امنیت در منطقه حاکم و زمینه برای ظهور امام زمان(عج) محقق شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر اینکه مجلس کنونی نمی تواند آمریکا را از منطقه خارج کند، ابراز کرد: خون این شهدا اسرائیل را محو و آمریکا را از منطقه خارج خواهد کرد؛ آیا با مجلس موجود و برخی مسؤولان اجرایی می شود آمریکا را از منطقه خارج کرد؟! آنان با امضاء برجام طنابی به گردن خودشان انداختند و طوری گیر کردند که نمی توانند از آن خارج شوند چرا که اگر خارج شوند تمام تحریم ها برمی گردد در صورتی که برای طرف مقابل چنین شرطی نگذاشتند.

رییس شورای قرارگاه راهبردی عمار ادامه داد: دولت و مجلسی باید روی کار بیاید که برای اخراج آمریکا از منطقه مناسب باشد پس انتخابات یک عملیات است.

وی افزود: مردم با حضور حداکثری نماینده ای را انتخاب کنند که شجاع باشد و از دشمن نترسد؛ شجاعت و انقلابی بودن شاخص انتخاب اصلح است./813/پ202/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات