۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۴۰۱۰۹

رییس اتحادیه علمای مقاومت، دلیل تحریم ایران را حمایت از فلسطین عنوان کرد

رییس اتحادیه علمای مقاومت، دلیل تحریم ایران را حمایت از فلسطین عنوان کرد
رییس «اتحادیه علمای مقاومت لبنان» گفت: تحریم های اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی بخاطر مواضع و حمایت آن از مردم فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ ماهر حمود» رییس «اتحادیه علمای مقاومت لبنان» گفت: تحریم های اقتصادی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بخاطر مواضع و حمایت تهران از مردم فلسطین است.

وی دوشنبه شب در یک گردهمایی در شهرستان «هرمل» در استان «بقاع» در شرق لبنان افزود: این امر از همان زمانی که امام راحل مجوز اختصاص وجوهات شرعی به مسئله فلسطین را صادر کرد، آغاز شد.

حمود خاطرنشان کرد: اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم و در این جنگ ایران و لبنان و محور مقاومت قرار دارند، اما همانند دیگر جنگ ها در آن پیروز خواهیم شد.

رایزن فرهنگی ایران در لبنان نیز در این گردهمایی گفت: ایران از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی رسالت دفاع و حمایت از ملت های مستضعف، بدون توجه به هویت مذهبی آنان و به ویژه فلسطین را بر دوش کشید و در این راه جانفشانی بسیار کرد.

وی با یاد آوری پیشرفت ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر در حوزه های علمی، فناوری و عمرانی افزود: استقلال مردم ایران، هدف دشمنی آمریکایی ها است و ما شاهد این نشانه گیری آنان از همان ابتدای انقلاب اسلامی هستیم./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات