۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۶۴۰۲۱۱
امیرآبادی:

نمایندگان مجلس به صورت شفاف خرج های انتخاباتی و اموال خود را اعلام کنند

نمایندگان مجلس به صورت شفاف خرج های انتخاباتی و اموال خود را اعلام کنند
عضو هیأت رییسه مجلس با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید به صورت شفاف خرج های انتخاباتی و اموال خود را اعلام کنند، گفت: نظارت و قانون گذاری دو وظیفه مهم نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امشب در همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس که در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و سالروز ولادت امام خمینی(ره) گفت: نظارت و قانون گذاری دو وظیفه مهم نمایندگان مجلس است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم نمایندگان مراقبت از شخص خود و اطرافیانش است، اظهار داشت: ما نمایندگان مردم شریف قم با کمک خداوند متعال و نظارت مردم سعی کرده ایم همانند مردم زندگی کنیم و هر آنچه که داریم به صورت شفاف اعلام کرده ایم.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به ضرورت شفافیت عملکرد نمایندگان مجلس بیان کرد: دیشب در ورزشگاه شهید حیدریان نیز گفتم لازم است که نمایندگان مجلس به صورت شفاف خرج های انتخاباتی و اموال خود را اعلام کنند و این حق مردم است که بدانند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی مردمی بودن است، خاطرنشان کرد: ما سعی کرده ایم همواره در کنار مردم باشیم؛ در طول 8 سال جمعه ها به صورت مستمر ملاقات مردمی داشته ام؛ در جریان ملاقات های عمومی 25 هزار نفر را ملاقات کرده ام و بر اساس مشکلاتشان طرح ارائه کرده ام.

امیرآبادی فراهانی با اشاره به اینکه در مجلس دهم حدود 482 طرح ارائه شده است که از این میان 20 طرح را بنده ارائه داده ام، ابراز داشت: از میان همه طرح ها 62 طرح به قانون تبدیل شده است که در این میان نیز 7 قانون نیز از طرح های بنده بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نظم و انضباط و حضور مستمر و مؤثر در مجلس را نیز از دیگر شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یک نماینده باید از روحیه انقلابی گری برخوردار بوده و وام دار هیچ حزب و جریانی نباشد؛ در قضیه بنزین همه ما پای نظام ایستادیم زیرا رهبری تشخیص دادند دشمن می خواهد ضربه بزند و ما نیز از مواضع ایشان حمایت کردیم.

وی تکلیف محوری را از شاخصه های مهم نماینده تراز انقلاب خواند و عنوان کرد: ما در طول نمایندگی خود با هیچ وزیری معامله نکرده ایم و با هیچ مسؤولی ارتباط و زد و بند نداشته ایم، از همین جهت همواره بدون ترس حرف خود را بیان کرده ایم و همیشه در کنار مردم بوده ایم./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حسین ثالث موید
ارسال نظرات