۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۲۲۱
با حضور کاندیداهای حوزه انتخابیه قم؛

همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد

همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برگزار شد
همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس با حضور حجج اسلام والمسلمین آشتیاتی، ذوالنور و آقایان امیرآبادی فراهانی و علیرضا زاکانی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس امشب با حضور حجج اسلام والمسلمین آشتیاتی، ذوالنور و آقایان احمد امیرآبادی فراهانی و علیرضا زاکانی در مسجد امیرالمؤمنین(ع) قم برگزار شد.

مجلس نقش محوری در اقتدار کشور دارد

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی در این همایش با بیان اینکه مجلس نقش محوری در اقتدار کشور دارد، خاطرنشان کرد: مجلسی ها با یک نشست و برخاست ساده می توانند کشور را به سوی تسلیم شدن و یا مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن سوق دهد، بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده اسبق مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیان کرد: اگر در انتخاب هایمان دقت کنیم و با تفکر و تعقل رأی دهیم، بدون شک مسؤولانی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی به عرصه های مدیریتی راهی خواهیم کرد.

وی با انتقاد از سخنان برخی مسؤولان در زمینه انتصابات خواندن انتخابات، عنوان کرد: برخی مسؤولان انتخابات را تشریفاتی می دانند، در حالی که همه مردم می دانند انتخابات به صورت مردمی و در نهایت سلامت انجام می گیرد.

تکلیف محوری از شاخصه های مهم نماینده تراز انقلاب اسلامی است

همچنین امیرآبادی فراهانی نیز در ادامه با اشاره به اینکه در مجلس دهم حدود 482 طرح ارائه شده است که از این میان 20 طرح را بنده ارائه داده ام، ابراز داشت: از میان همه طرح ها 62 طرح به قانون تبدیل شده است که در این میان نیز 7 قانون نیز از طرح های بنده بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نظم و انضاباط و حضور مستمر و مؤثر در مجلس را نیز از دیگر شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: یک نماینده باید از روحیه انقلابی گری برخوردار بوده و وام دار هیچ حزب و جریانی نباشد؛ در قضیه بنزین همه ما پای نظام ایستادیم زیرا رهبری تشخیص دادند دشمن می خواهد ضربه بزند و ما نیز از مواضع ایشان حمایت کردیم.

وی تکلیف محوری را از شاخصه های مهم نماینده تراز انقلاب خواند و عنوان کرد: ما در طول نمایندگی خود با هیچ وزیری معامله نکرده ایم و با هیچ مسؤولی ارتباط و زد و بند نداشته ایم، از همین جهت همواره بدون ترس حرف خود را بیان کرده ایم و همیشه در کنار مردم بوده ایم.

قم را عامدانه عقب نگه داشته اند

در ادمه علیرضا زاکانی با بیان اینکه قم را عامدانه عقب نگه داشته اند تا کانون فکری اسلام نتواند در حوزه مادی پیشرفت داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجلس آینده، مجلس نجات ملت در برابر نظام استکبار، مسؤولان خودباخته داخلی، ناکارآمدی، فساد، تبعیض و فقر خواهد بود؛ مجلسی می خواهیم که در برابر طمع ورزی های دشمن ایستادگی داشته باشد و آن را مأیوس کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس آینده مجلسی است که باید بر مبنای مکتب شهید سلیمانی حرکت کند، یعنی باید عاقل بوده، شجاع باشد و قدرت تصمیم گیری داشته باشد؛ مجلس باید جایگاه اصلی خود را که «رأس امور» است پیدا کند؛ امروز نمایندگان مجلس به وکیل الدوله ها تبدیل شده اند و این روند باید در مجلس آینده تغییر کند.

وی عنوان کرد: دولت با افزایش قیمت بنزین در نهایت بی انصافی دست در جیب مردم کرده است تا دوران خود را بگذراند؛ امروز آن کسی که بعد از 6 سال می گوید افتخار می کنم یک خانه نساخته ام و تحویل مردم نداده ام مصداق بارز مفسد و فاسدی است که می خواهد مردم را از انقلاب و اسلام جدا کند.

بسیاری از تحریم ها و مشکلات امروز جامعه خودساخته است

در پایان حجت الاسلام ذوالنور علت عقب ماندگی در عرصه های اقتصادی را حاکمیت مغز معیوب و تفکر معیوب بر آن خواند و بیان کرد: امروز باید باور تکیه بر توان داخلی در میان مسؤولان ایجاد شود تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تحریم ها و مشکلات امروز جامعه خودساخته است، عنوان کرد: تفکر واپسگرا و پوسیده سازش با کد خدا و مذاکره است که مشکلات کنونی را به وجود آورده است؛ اگر تفکر جهادی بر مملکت حاکم شود همان اتفاقاتی رقم می خورد که شهید تهرانی مقدم ها، شهید باکری ها و شهید سلیمانی ها به وجود آوردند.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه مجلس هیچگاه در اختیار جبهه انقلاب نبوده است، مطرح کرد: از میان 130 نفر فراکسیون نمایندگان ولایی هم زمانی که کار می رسید به جایی که هزینه در پی داشت کمتر از 70 نفر پای کار می ماندند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات