۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۴۰۲۳۸
استاد حوزه علمیه رفسنجان:

کشور به مجلس قوی نیاز دارد

کشور به مجلس قوی نیاز دارد
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که کشور نیاز به مجلس قوی دارد، گفت: نامزدی که فقط در زمان انتخابات در کنار مردم باشد، نماینده خوبی برای مردم محسوب نمی‌شود.
حجت الاسلام عباس رمضانی پور استاد حوزه علمیه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به حضور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات در کشور ایران یک عرصه سیاسی مردمی شمرده می‌شود.
 
وی افزود: مردم در تمام عرصه‌های سیاسی همچون راهپیمایی‌ها و دیگر مراسمات مهم در صحنه بودند و حضور در انتخابات یکی دیگر از عرصه‌های سیاسی در کشور محسوب می‌شود.
 
حجت الاسلام رمضانی پور با اشاره به این که معرفت نسبت به نامزد‌های انتخاباتی را مردم اولویت رای دادن، بدانند، ابراز داتشت: انتخاب آگاهانه در رای دادن سبب می‌شود که مجلس قوی داشته باشیم.
 
وی با بیان این که یکی از ضعف‌های نمایندگان در کشور این است که فقط موقع انتخابات در بین مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردمی بودن نماینده و خدمت کردن به مردم از خصوصیات نامزد انتخاباتی شمرده می‌شود و نامزدی که فقط در زمان انتخابات در کنار مردم باشد، نماینده خوبی برای مردم محسوب نمی‌شود.
 
حجت الاسلام رمضانی پور اظهار داشت: فاصله طبقاتی در جامعه سبب شده که مردم نسبت به مسؤولان دلسرد شوند و مسؤولان باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کنند و مردم باید بدانند مشکلات اقتصادی به سبب بی عرضگی بعضی از مسؤولان در کشور به وجود آمده است.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان با بیان این که مردم نسبت به مجلس دهم گله‌مند هستند، تصریح کرد: یکی از ضعیف‌ترین مجلس‌ها در تاریخ انقلاب کشور ایران، مجلس دهم بوده که مردم سعی کنند با انتخاب شخص اصلح، مجلس ولایی و انقلابی داشته باشیم.
 
وی در پایان با توجه به این که حضور حماسی مردم در انتخابات سبب ترس دشمن در کشور می‌شود، گفت: نمایندگان با تصویب قانون‌های مناسب سعی کنند به فکر حل مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور باشند. /۱۳۸۰/ت310/ب1
ارسال نظرات