۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۴۰۳۶۱
آیت الله طبسی در گفت وگو با رسا:

مردم به کسانی رأی دهند که دل در گرو غرب نداشته باشند

مردم به کسانی رأی دهند که دل در گرو غرب نداشته باشند
عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه مردم باید نمایندگانی را برگزینند که اهل خدمت باشند و به کشور و ملت خیانت نکنند، گفت: حضور در انتخابات وظیفه ای ملی و شرعی است.

آیت الله نجم الدین طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات تأکید کرد و گفت: مردم باید نسبت به حضور پای صندوق های رأی و رقم زدن سرنوشت نظام احساس تکلیف کنند.

وی با اشاره به اینکه عدم شرکت در انتخابات به منزله بی تفاوتی نسبت به رقم خوردن سرنوشت کشور است، اظهار داشت: نمی شود کسی بگوید نسبت به آینده انقلاب دغدغه دارم اما در انتخابات شرکت نمی کنم، زیرا این سخن مصداق بی تفاوتی نسبت به تعیین سرنوشت کشور است.

آیت الله طبسی با بیان اینکه مردم ما در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده اند که پای نظام ایستاده اند، خاطرنشان کرد: مردم در ادوار مختلف نشان داده اند که علیرغم وجود مشکلات، سختی ها و اختلاس ها از نظام خود دست نمی کشند و پای آن ایستاده اند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دشمن به میزان حضور مردم در عرصه انتخابات چشم دوخته است و بر اساس حضور مردم در صحنه برنامه ریزی می کند، بیان کرد: دشمن پایین بودن میزان مشارکت مردم در انتخابات را حمل بر بی تفاوتی آنها نسبت به انقلاب و نظام می کند و بر اساس آن جلو می آید تا به کشور ضربه بزند.

وی با بیان اینکه دشمن در اثر حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف همواره مأیوس و ناامید شده است، تأکید کرد: بنده حضور در انتخابات را یک وظیفه ملی و شرعی می دانم؛ ایرانیت و اسلامیت ما اقتضا می کند که پای صندوق های رأی حضور داشته باشیم و دشمنان را بیش از گذشته مأیوس کنیم.

آیت الله طبسی به تبیین شاخصه های نماینده تراز انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز کرد: ما در طول تاریخ انقلاب به ویژه مجلس ششم افرادی داشته ایم که اگر رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، بدون شک کشور را با مشکلات بسیار زیادی مواجه می کردند؛ امروز مردم باید نمایندگانی را برگزینند که اهل خدمت باشند و به کشور و ملت خیانت نکنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: مردم نباید کسانی که همواره به دنبال منافع خودشان بوده و با مدیریت ناکارآمد خود کارخانه ها را به تعطیلی می کشانند و مردم و کارگران را بیکار می کنند، رأی دهند؛ امروز برخی کاندیداها برای رفتن به مجلس چلو کباب توزیع می کنند، مگر در مجلس چه خبر است؟ مگر درآمد شما در مجلس چقدر است؟ شما برای خداوند و امام حسین(ع) این کار را نمی کنید، چرا برای رفتن به مجلس این کارها را انجام می دهید؟

وی ریشه مشکلات کشور را روی کار آمدن برخی مسؤولان ناکارآمد و خائن دانست و گفت: امروز دشمن با همه قوا وارد میدان شده تا ما را از میدان به در کند، بنابراین باید نمایندگانی به مجلس بفرستیم که دلسوز مملکت بوده و مردمی باشند، نه این که جسم و بدنشان در ایران و فکر و قلبشان در اروپا و آمریکا باشد و از تهدید و تشر غربی ها بترسند.

آیت الله طبسی با بیان اینکه امروز برخی مسؤولان با مطرح کردن مسائل فرعی و حاشیه ای صورت مسأله ها را پاک می کنند و به مردم آدرس غلط می دهند، خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات پیش رو پرشور تر و موفق تر از همیشه باشد و امنیت مردم و سلامت نظام جمهوری اسلامی را تضمین کند./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات