۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۴۰۳۶۹
آیت الله بهشتی:

پایداری و اقتدار انقلاب وابسته به حضور چشمگیر مردم در صحنه است

پایداری و اقتدار انقلاب وابسته به حضور چشمگیر مردم در صحنه است
نماینده مجلس خبرگان رهبری شرکت در انتخابات را وظیفه ای شرعی و ملی دانست و گفت: مردم باید با حضور در صحنه، به وظیفه شرعی و ملی خود به نحو احسن عمل کنند.

آیت الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به ویژگی های فرد اصلح اظهار داشت: فرد اصلح آن کسی است که هم قانونگذار خوبی باشد و هم بر دستگاه های اجرایی نظارت کند؛ همچنین باید با سواد بوده و جرأت و شهامت داشته باشد.

وی با بیان این که سرنوشت ملت بر قانونگذاری و نظارت بستگی دارد، گفت: اگر قانون ناقص باشد، با چنین قانونی نمی توان مملکت را اداره کرد، همچنین نماینده مردم باید شجاعت و شهامت نظارت بر قانون را داشته باشد تا نسبت به اجرای قانون از سوی مجریان نظارت کند.

نمینده مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مردم، مجری و قانون خوب می خواهند و اگر مجلس منتخب، مجلسی قوی باشد، دو ویژگی قانونگذاری و نظارت، عملی خواهد شد و مجری ناچار می شود تا به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: مردم با حضور خود می توانند مجلس قویِ نیرومندی را انتخاب کنند که خود را وابسته به رأی ملتی بداند که خواهان نظارت و قانون گذاری دقیق است.

آیت الله بهشتی با بیان این که پایداری انقلاب و جمهوری اسلامی به حضور چشمگیر مردم بستگی دارد، اظهار داشت: ضرورت هوشیاری و آگاهی مردم برای حضور در صحنه، حدی ندارد و ملت باید با حداکثر حضور در صحنه باشد.

وی با بیان این که مردم در صورت عدم حضور در صحنه متضرر خواهند شد، گفت: مردم باید در نهایت قدرت جهت شرکت در سرنوشت کشور به سمت صندوق های رأی روانه شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری شرکت در انتخابات را وظیفه ای شرعی و ملی دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید با حضور در صحنه، به وظیفه شرعی و ملی خود به نحو احسن عمل کنند وگرنه ضربه حاصل از آن، بر خود مردم خواهد بود./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱
وقتی ویروس ابن زیاد در کوفه پیچید مردم به داخل خانه هایشان رفتند و قایم شدند .
و سفیر امام حسین علیه السلام یکه و تنها ماند.
اما اینک با ویروس دیگری به نام کرونا به جان ملت ایران و مرکز نشر اسلام شهر مقدس قم حمله ور شده؛
لکن دولت شیطان و دشمن هر که هست بداند که نه تنها به خانه نمیرویم بلکه امشب و فردا با صدای بلند خطاب به عزیز فاطمه رهبر معظم انقلاب اعلام میکنیم:
«ما ترکناک یابن الحسین علیه السلام».
0
0