۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۶۴۰۳۷۵
حجت الاسلام والمسلمین نبوی در گفت وگو با رسا:

سازشکاران هیچگاه به دنبال حل مشکلات مردم نیستند

سازشکاران هیچگاه به دنبال حل مشکلات مردم نیستند
معاون تبلیغ حوزه های علمیه گفت: سازشکاران در هر موقعیتی می گویند که باید با آمریکا و اروپا کنار بیاییم؛ این افراد به دنبال حل مشکلات نیستند و در زمین دشمن بازی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی معاون تبلیغ حوزه های علمیه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به این که مجلس جایگاه نظارتی دارد، اظهار داشت: این که برخی از مردم می گویند که نمایندگان قول داده اند و عمل نکرده اند، به نظر می رسد که تلقی درستی از وظایف نمایندگان مجلس وجود ندارد؛ نماینده مجلس قانونگذار بوده و قوه مجریه است که باید کار را به درستی انجام دهد و مجلس جایگاه نظارتی دارد.

نماینده ای انتخاب شود که به دنبال تصویب قوانین راهگشا باشد

وی با تأکید بر ضرورت واداده نبودن نماینده مجلس گفت: مردم باید به فردی رأی دهند که در مقابل ابرقدرت ها واداده نباشد و در تدوین و تصویب قوانینی که موجب حل مشکلات می شود، مشارکت جدی داشته و دشمن شناس باشد؛ نماینده نباید در میدان دشمن بازی کند و در خدمت اجانب باشد.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان این که مجلس باید به دنبال آن باشد که ارزش های دینی در جامعه گسترش یابد، تصریح کرد: گاهی کمتر توجه می شود که نماینده مجلس باید دلسوز دین مردم باشد.

وی افزود: نماینده منتخب باید نسبت به دنیای مردم نیز توجه داشته باشد، اما جایگاه مجلس، تصویب قوانینی است که آن قوانین جامعه را به اسلامیت خود نزدیک کند و جامعه را نسبت به عدالت اجتماعی سوق دهد.

نقش نمایندگان مجلس در سیر انقلاب اسلامی به سمت اهداف خود

حجت الاسلام والمسلمین نبوی به نقش نمایندگان مجلس در سیر انقلاب اسلامی به سمت اهداف خود پرداخت و اظهار داشت: اگر مردم بر اساس شاخص های ذکر شده نمایندگان مجلس را انتخاب کنند، طبیعتاً هر چه نماینده منتخب دارای این تفکرات باشد، سیر انقلاب اسلامی به سمت اهداف خود گسترش بیشتر پیدا می کند.

وی گفت: این که شخصی از آحاد مردم فردی را می شناسد که صالح، دشمن ستیز، شجاع و فکور است، باید به چنین فردی رأی دهد اما در موارد زیادی افرادی هستند که انسان آنها را نمی شناسد و طبیعتاً در این صورت به گروه های انقلابی اعتماد می کند؛ انسان در چنین مواردی باید به گروه های انقلابی و در مسیر نیازهای نظام و انقلاب که سوابقشان نشان داده که حساس و دقیق هستند، اعتماد کند و به افرادی که آن گروه ها معرفی می کنند، رأی دهند؛ در این صورت، مجلسی که بر روی کار خواهد آمد، مجلسی قوی خواهد بود که نسبت به ایستادن در مقابل دشمن تأثیرگذار است.

معاون تبلیغ حوزه های علمیه با بیان این که از مشکلات عمده ای که دشمن برای ما طراحی کرده بود، عبور کرده ایم، گفت: این طور نیست که اکنون کشور ما بدون مشکل باشد، اما در سرازیری هستیم؛ نوآوری ها، خلاقیت ها و راه های متعدد جدیدی یافت شده و مسؤولین به خوبی حرکت می کنند.

مسؤولی که به دنبال سازش با آمریکا باشد عنصر دشمن است

وی افزود: در این میان، افرادی واداده وجود دارند و در هر موقعیتی می گویند که باید با آمریکا و اروپا کنار بیاییم؛ این افراد به دنبال حل مشکلات نیستند و گاها در زمین دشمن بازی می کنند و عناصر دشمن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با تأکید بر ضرورت هشیاری مردم خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که از ایمان و انقلابی بودن آنها آگاهی داریم یا به افراد معرفی شده از سوی معتمدین مان رأی دهیم./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
وقتی ویروس ابن زیاد در کوفه پیچید مردم به داخل خانه هایشان رفتند و قایم شدند .
و سفیر امام حسین علیه السلام یکه و تنها ماند.
اما اینک با ویروس دیگری به نام کرونا به جان ملت ایران و مرکز نشر اسلام شهر مقدس قم حمله ور شده؛
لکن دولت شیطان و دشمن هر که هست بداند که نه تنها به خانه نمیرویم بلکه امشب و فردا با صدای بلند خطاب به عزیز فاطمه رهبر معظم انقلاب اعلام میکنیم:
«ما ترکناک یابن الحسین علیه السلام».
1
0