۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۳۸۴
معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را قوت می بخشد

حضور حداکثری مردم در انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را قوت می بخشد
حجت الاسلام ارشاد با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را قوت می بخشد، گفت: شرکت در انتخابات اعتبار بین المللی و ابهت انقلاب را بالا می برد.

حجت الاسلام حمید ارشاد معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برکات حضور حداکثری مردم در انتخابات جمعه دوم اسفندماه اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات مقبولیت و مشروعیت نظام را قوت می بخشد.

وی افزود: یکی از برکات حضور حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند تاکید بر حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت است.

حجت الاسلام ارشاد یکی دیگر از برکات حضور حداکثری را بالا رفتن اعتبار جهانی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: تمام دنیا دوم اسفندماه چشم به ایران می دوزند تا شاهد مشارکت مردم در انتخابات جمهوری اسلامی ایران باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: اعتبار جهانی کشور، نظام و دولت با حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد ارزیابی قرار می گیرد؛ بنابراین شرکت در انتخابات اعتبار بین المللی و ابهت جمهوری اسلامی ایران را بالا می برد.

وی بیان داشت: حضور حداکثری مقدماتی برای احساس وظیفه برای کسانی است که از سوی مردم انتخاب می شوند، زمانی که نمایندگان با پشتوانه قوی و حضور حداکثری در واقع بر مسند مجلس تکیه می زنند این مهم نوعی تکلیف برای آنان ایجاد می کند تا درک بالایی از مشکلات، آلام و دردهای مردم داشته باشند.

حجت الاسلام ارشاد با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امنیت را برای کشور به ارمغان می آورد، گفت: امنیت آفرینی برای اصل نظام در برابر توطئه و طرح های شوم دشمنان که در راستای سست کردن پایه های انقلاب صورت می پذیرد یکی دیگر از دستاوردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه مردم با مشارکت و حضوری پرشور در انتخابات می توانند روحیه جبهه مقاومت را در اقصی نقاط جهان تقویت کنند، عنوان کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات انقلاب را تثبیت کرده و موجب دلگرمی دوستاران انقلاب می شوند.

وی شهادت سردار سلیمانی را عامل وحدت ملت برای برگزاری انتخاباتی پرشور دانست و گفت: مردم فهیم ایران جمعه این هفته با حضوری هوشمندانه و آگاهانه انتخاب اصلح خود را انجام خواهند داد.

حجت الاسلام ارشاد ادامه داد: با انتخاب اصلح است که می توان مجلسی ایجاد کرد که نمایندگان آن بتوانند درد و رنج مردم را بفهمند و دلسوز انقلاب، رهبری و شهدا باشند./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات