۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۶۴۰۴۴۱
کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل:

با گفتن من بلد نیستم؛ مشکلات کشور حل نمی شود

با گفتن من بلد نیستم؛ مشکلات کشور حل نمی شود
زارعی با بیان اینکه مسؤولان با گفتن من بلد نیستم هرگز نمی توانند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند، گفت: مردم به سردار سلیمانی ها رای دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل، شب گذشته در مسجدجامع غدیرخم گفت: شخصیت و دستاوردهای شهید سردار سلیمانی مایه بهت کارشناسان و نظامیان برجسته داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی اسطوره  بی نظیر و استثنائی تاریخ ایران است، ادامه داد: شهید سلیمانی اعتقاد راسخ و یقین قلبی به درست بودن کلام رهبری داشت و کارهای خود را مطابق با کلام رهبری انجام می داد حال اگر مسؤولان همانند سردار سلیمانی در عرصه اقتصادی به توصیه های معظم له یقین داشته باشند آیا در رفع مشکلات اقتصادی کشور موفق نمی شوند؟

زارعی افزود: به میزانی که رهبر انقلاب در زمینه مسایل اقتصادی سخن گفتند و طرح مدون اقتصاد مقاومتی ارائه کردند در عرصه امنیت صحبت و طرح مدون ارائه نکردند.

کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل اضافه کرد: سردار سلیمانی در جایی موفق شد که نه زمین داشت و نه آب و آسمان در اختیارش بود و همه منطقه در اختیار دشمن قرار داشت اما چون به کلام رهبری یقین قلبی و اخلاص خالص داشت توانست دشمن را شکست دهد.

زارعی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند دشمن قابل اعتماد نیست به نیروهای داخلی اعتماد کنید تا اقتصاد کشور متحول شود اما چون مسؤولان باور دارند که بلد نیستند و فقط بلدند از طریق مذاکره مشکلات را حل کنند و می گویند من غیر از این نمی فهمم اگر دیگران می فهمند خودشان انجام دهند؛ معلوم است با این باور و طرز تفکر مشکلات اقتصادی کشور حل نمی شود.

وی افزود: مذاکره و تعهدات بسیاری را در این سالها مسؤولان انجام دادند اما نتیجه آن چه شد الان که می بینند نتیجه آن مذارات اشتباه بوده باید از مسیر رفته برگردند نه اینکه اصرار بر مذاکره کنند؛ سردار سلیمانی خطاب به آقای روحانی گفت اگر رهبری نبود بارها شما سقوط کرده بودید و علما اجازه نمی دادند شما در راس قدرت باقی بمانید قدر رهبری را بدانید.

کارشناس مسائل منطقه و بین‌الملل گفت: مردم در انتخابات روز جمعه به سردار سلیمانی ها رای دهند تا از این طریق بتوانند شاهد رفع مشکلات اقتصادی کشور باشند.

زارعی افزود: ماه ها است که انقلابی‌ها برای انتخاب برتر جلسه برگزار کردند تا بتوانند بهترین انتخابات انجام شود که در نهایت در چارچوب وحدت لیست ارائه دادند.

وی اضافه کرد: مردم برای انتخاب اصلح وظیفه دارند بهترین ها را که دارای شاخص های امامین انقلاب است انتخاب کنند اما اینکه بتوانند راجع تک تک نمایندگان تحقیق و بررسی داشته باشند امکانپذیر نیست بنابراین تلاش کنند از متخصصین امر مشورت بگیرند و از رای دادن به کسانی که می خواهند کشور را ذلیل کنند اجتناب کنند./813/پ202/ب1

 گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات