۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۴۴۲
معاون فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور:

ایجاد مشاغل کوچک و زود بازده اقتصاد کشور را متحول می کند

ایجاد مشاغل کوچک و زود بازده اقتصاد کشور را متحول می کند
عالی با بیان اینکه ایجاد مشاغل کوچک و زود بازده اقتصاد کشور را متحول می کند، گفت: نمایندگان در رشد و توسعه اقتصادی کشور جهادی عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرشاد عالی معاون فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور، شب گذشته در مسجد الله کوی بیمه، گفت: برخلاف گفته و اعتقاد برخی مسؤولان اهمیت روستاها از شهرها در توسعه اقتصادی کشور بیشتر است.

وی افزود: رشد و توسعه کشور در گرو تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان داخلی است، امروز شهرستان ملارد به عنوان پایتخت مبل و منبت کشور در دنیا رتبه نخست را دارد.

عالی با تاکید بر اینکه مردم باید به نمایندگانی رای دهند که درد محرومیت را بداند و اهتمام ویژه ای به محرومیت زدایی داشته باشد، اظهار داشت: مردم باید نمایندگانی انتخاب کنند که به دنبال پشت میزنشینی نباشند و اهل عمل و کار جهادی باشند تا بتوانند اقتصاد را رونق دهند.

معاون فرهنگی رسانه سازمان بسیج سازندگی کشور بیان داشت: کسانی باید انتخاب شوند که متکی به نفت نباشند و در راستای پیشرفت اقتصادی و توسعه کشور به صنایع کوچک و غیر نفتی فکر کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به دنبال یادگیری فن و حرفه باشند تا بتوانند کارآفرین باشند، عنوان کرد: اینکه انسان دست روی دست بگذارد تا استخدام شود حاصلی جز باخت عمر ندارد./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات