۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۴۰۴۴۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

هر رأی مردم تیر مهلکی برای قلب آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است

هر رأی مردم تیر مهلکی برای قلب آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ، هر رأی یک ایرانی را تیر مهلکی برای قلب آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت: دوم اسفند تجلی حماسه حضور ملت ایران در دفاع از انقلاب است.
حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، دوم اسفند را روز تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که ملت ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های چهل سال اخیر همواره حماسه ساز شدند، افزود: این مردم فهیم و با بصیرت فردا نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه عظیم دیگری را خلق خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تا به امروز با پشتوانه عظیم مردمی به جایگاه فعلی خود در منطقه و جهان دست پیدا کرده است، بیان داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی اقتدار بین المللی ایران اسلامی را دو چندان خواهد کرد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان قسم خورده ملت ایران از مدت‌ها قبل با دروغ پراکنی و توطئه چینی تلاش کردند مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند، خاطرنشان کرد: اما ملت بزرگ ایران اسلامی دوم اسفند ماه را به یوم الله دیگری تبدیل خواهند کرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با اشاره به این که ملت ایران با حضور در انتخابات به طور مستقیم در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند، بیان داشت: به طور حتم حضور در پای صندوق‌های رأی، رویداد‌های مثبتی را برای کشورمان رقم خواهد زد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هر رأی یک ایرانی تیر مهلکی برای قلب آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران با خلق حماسه حضور در دوم اسفند، نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکا برای ایران اسلامی تعبیرشود.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، انتخابات را نماد دموکراسی دانست و با بیان این که ایران اسلامی در چهل سال اخیر انتخابات بسیاری را برگزار کرده است، بیان داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز به دلیل شرایط منطقه و توطئه دشمنان علیه کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 
حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که در دوم اسفند ماه شکست دیگری برای آمریکای جنایت کار رقم خواهد خورد، افزود: ملت ما به دنیا ثابت می‌کنند علیرغم همه مشکلات اقتصادی که با آن مواجه هستند، اما هیچ گاه از مسیر انقلاب و نظام خارج نخواهند شد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات