۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۶۴۰۴۶۰
مدیر حوزه علمیه ولی عصر بروجرد:

تشکیل مجلس انقلابی لازمه حل مشکلات کشور است

تشکیل مجلس انقلابی لازمه حل مشکلات کشور است
مدیر حوزه علمیه بروجرد بر ضرورت تشکیل مجلس انقلابی برای رفع مشکلات کشور تاکید کرد و گفت: مردم با شرکت در انتخابات باید نقش خود را در این زمینه با انتخاب اصلح ایفا کنند.

محمد گودرزی، مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهميت مشارکت مردم در انتخابات‌ بیان داشت: کشور ایران شاید اولی کشوری بوده که در منطقه دموکراسی و مردم سالاری و انتخابات را از زمان مشروطیت داشته است.

وی افزود: در طول این 41 ساله طول عمر انقلاب مردم از اول انقلاب تاکنون در صحنه حضور داشتند و آرا خود را در صندوق ها ریخته اند و این حضور نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور داشته است.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با اشاره به جریان فتنه 88 و بحث تقلب در انتخابات اظهار داشت: در کشور ایران اسلامی مردم نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کشور دارند و هرگز تقلبی در جریان انتخابات صورت نخواهد گرفت.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری در برابر فتنه های دشمن عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات نقشه های دشمن را نقش برآب می کند و این حضور تجلی ایستادگی پای انقلاب است.

حجت الاسلام گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ای همگانی است و قهر کردن در این زمینه معنا ندارد، همه افراد برای تعیین سرنوشت آینده کشور باید پای صندوق های رأی حاضر شوند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس انقلابی باشد، مشکلات کشور برطرف خواهد شد، اظهار داشت: مردم با آمدن پای صندوق های رأی باید در انتخاب فرد اصلح و انقلابی نقش آفرینی کنند.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) بروجرد با بیان اینکه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند همه صالح هستند، افزود: در انتخاب فرد اصلح  به معیارهای انقلابی بودن، مؤمن، متدین، متخصص، و شجاع توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام گودرزی بیان داشت: روز جمعه، دوم اسفند همه وظیفه داریم حضور پرشور و همراه با آگاهی در صحنه انتخابات داشته باشیم و وظیفه دوم این است که فرد اصلح را انتخاب کنیم./9451//310/خ

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات