۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۶۴۰۵۱۵
آیت الله بطحایی در گفت وگو با رسا:

فرصت طلبان به مجلس بروند در نهایت نوکر آمریکا می‌شوند

فرصت طلبان به مجلس بروند در نهایت نوکر آمریکا می‌شوند
نماینده خبرگان با بیان اینکه مجلس قوی دولت ایده آل تولید می کند، گفت: اگر نمایندگان دروغگو و فرصت طلب به مجلس بروند، در نهایت به نوکران و کلفت های آمریکا تبدیل خواهند شد.

آیت الله سید هاشم بطحایی نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد و گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا، انگلیس و فرانسه همواره تلاش می کنند تا استقلال ملت ایران را از طرق مختلف نابود کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به همگان ثابت کرد که آمریکا یک ببر تو خالی و وحشی بیش نیست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی رشته استعمار را در دنیا پاره کرد و به ملت ها جرأت داد و آنها را بیدار کرد، از این جهت همواره در معرض توطئه های دشمنان بوده است.

آیت الله بطحایی با اشاره به ترس و هراس دشمن از بالندگی و استقلال ملت ایران عنوان کرد: دشمن به خیال خام خود پنداشت که با ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی بایکوت خواهد شد، غافل از این که ایران پر از سردار سلیمانی ها است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به شکست های پی در پی آمریکا و ایادی اش در برابر ملت ایران اشاره و بیان کرد: امروز دشمن با کلید زدن پروژه تحریم انتخابات قصد دارد تا به گمان باطل خود به ایران اسلامی ضربه بزند، اما بدون شک در این زمینه نیز شکست خواهد خورد.

وی با تأکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات به مثابه تحکیم دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته است، خاطرنشان کرد: انتخابات همانند بذرپاشی است، زیرا اگر بذر خوب بکاریم، محصول خوب برداشت می کنیم، اما اگر بذر پوچ و توخالی بکاریم، به تبع محصولات خراب و فاسد برداشت خواهیم کرد.

آیت الله بطحایی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات مشتی بر دهان یاوه گویان آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و سعودی خواهد بود، ابراز کرد: ملت ایران باید انسان های شایسته از لحاظ علمی، اخلاقی، پرهیزگاری، وجدانی و غیرتی را انتخاب کنند؛ کسانی باید نماینده شوند که به سوگندی که در مجلس می خورند پایبند باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مجلس ایده آل و قوی دولت ایده آل و قوی تولید می کند، اظهار داشت: اگر مجلس ایده آل باشد اوضاع کشور نیز رو به ایده آل شدن پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه مردم در رأی دادن فریب وعده های تو خالی را نخورند و به بهایی اندک رأی خود را نفروشند، تصریح کرد: اگر مردم گول وعده های تو خالی را بخورند، نمایندگانی دروغگو و فرصت طلب به مجلس راه پیدا خواهند کرد و در نهایت به نوکران و کلفت های آمریکا تبدیل خواهند شد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
حسین ثالث موید
ارسال نظرات