۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۵۲۶
مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد:

انتخابات پیش رو دشمن را ناامید می کند

انتخابات پیش رو دشمن را ناامید می کند
حجت الاسلام موسوی تمامی پروژه های دشمن در قبال مردم ایران را محکوم به شکست دانست و افزود: انتخاب اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید می کند

حجت الاسلام سید عبدالمومن موسوی مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایران اسلامی در 22 بهمن 57 به ندای ملکوتی امام خمینی(ره) لبیک گفتند، عنوان کرد: قیام مردم ایران برگرفته از قیام حسینی بود و باعث برچیده شدن بساط ظلم و ویرانی شد.

حجت الاسلام موسوی گفت: مردم ایران با قیام خود مزدوران شیطان بزرگ را از کشور اخراج و برای ظهور حضرت حجت(ع) زمینه سازی کردند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه ملت ایران، انقلاب اسلامی خود را به آسانی به دست نیاورده اند، اظهار داشت: ملت همیشه در صحنه ایران با غیرت مثال زدنی که دارند در انتخابات پیش رو با حضور خود اثر گذاری زیادی خواهند داشت.

حجت الاسلام موسوی تمامی پروژه های دشمن در قبال مردم ایران را محکوم به شکست دانست و افزود: انتخاب اصلح و حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو دشمنان را ناامید می کند.

وی ابراز کرد: مردم با حضور در انتخابات باعث اقتدار ایران اسلامی خواهند شد و اجازه نخواهند داد که کشور به دست نااهلان بیفتد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه آینده ایران اسلامی بسیار بهتر از امروز آن است، خاطر نشان کرد: مردم با بصیرت و آگاهی که دارند کسانی را انتخاب می کنند که سرنوشت کشور را به خوبی رقم بزنند.

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد اهمیت انتخاب فرد اصلح را مورد تاکید قرار داد و افزود: مردم باید افراد متدین، ولایتمدار و دارای تخصص را که بر ظرفیت های داخلی تکیه دارند، روانه مجلس کنند.

وی با بیان اینکه پژوه تحریم انتخابات که توسط دشمن آغاز شده به شکست می انجامد، تصریح کرد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که از دستاورد های انقلاب و خون شهدا دفاع کنند./1350/ت302/ب1

 گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات