۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۵۳۰
مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح بزرگترین قبولی مردم در امتحان الهی است

حضور حداکثری و انتخاب اصلح بزرگترین قبولی مردم در امتحان الهی است
حجت الاسلام متولی الموتی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را بزرگترین قبولی مردم در امتحان الهی دانست و گفت: مشارکت در انتخابات خنثی کننده فتنه دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی متولی الموتی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تاثیرات داخلی و خارجی حضور حداکثری مردم در انتخابات روز جمعه اشاره کرد و گفت: رهبر حکیم و فهیم انقلاب اسلامی با اسمی که برای نظام برگزیدند و آن را جمهوری اسلامی ایران خواندند نقش و جایگاه مردم را کاملا تبیین کردند.

وی با بیان اینکه جمهوریت به معنای خواست اکثر مردم و حمایت از نظام است، ادامه داد: 98 درصد مردم ایران 12 فروردین سال 58 به این نامگذاری و درایت امام راحل رای آری دادند.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی ایران عالی‌ترین شخصیت کشور یعنی رهبر با یک واسطه و رییس جمهور و نمایندگان مجلس به صورت مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند؛ انتخابات ایران نشان می‌دهد که مردم موثرترین شخصیت‌های کشور را خودشان انتخاب کرده و خود در بالاترین رتبه و جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با طرح این پرسش که حضور مردم چه نقشی در آینده کشور می‌تواند داشته باشد، پاسخ داد: این پرسش در ابعاد مختلف قابل بررسی است که یکی از آن ابعاد مربوط به سیاست خارجی می‌شود بنابراین اینگونه تحلیل می‌کنیم آن چیزی که برای مردم ایران ارزش دارد انقلاب، اسلام و تشیع است و این جزء اعتقادات و باورهای ملت محسوب می‌شود به حدی که با تمام وجود پای این اعتقاد ایستاده‌اند.

وی به تاثیر و اهمیت حضور صددرصدی مردم پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات به دشمنان این پیام را دارد که تحریم‌ها، فشارهای اقتصادی، ترورها و غیره در اراده فولادین مردم هیچ خللی وارد نمی‌کند و روز به روز این کشور توسط مردم بیمه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بازگو کننده این مطلب است که نظام و انقلاب به فضل الهی برای آینده صیانت خواهد شد، اظهار داشت: شرکت پرشور مردم در انتخابات به دشمن این را می‌گوید که دشمن با عده قلیلی از مردم مقابل نیست بلکه با 80 میلیون انسان متعهد و معتقد مواجه است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه شرکت صددرصدی مردم در انتخابات سبب اعتلای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و تاثیرات الهام بخش آن در جهان خواهد بود، عنوان کرد: حضور باشکوه مردم در دوم اسفندماه می‌تواند موجب یاس و ناامیدی دشمنان و سیلی محکم به مستکبران باشد و باعث پایان رجزخوانی آنان شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت صددرصدی مردم بزرگترین و عالی‌ترین مانور سیاسی و دفاعی در منطقه و جهان است، گفت: حضور مردم پاسخ دندان شکن و خنثی کننده تمام توطئه‌های دشمن و بهترین و عالیترین حمایت همه جانبه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آینده کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی به بعد سیاست داخلی این حضور اشاره کرد و عنوان داشت: شرکت صددرصدی مردم در انتخابات دوم اسفند بیانگر اتحاد، انسجام و همبستگی است. یکی از عالیترین و طلایی‌ترین جملات امام راحل این بود که فرمودند یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) ادامه داد: وحدت کلمه یعنی حضور صددرصدی مردم در پای صندوق‌های رای؛ مردم اگر می‌خواهند پیروزی‌های متفاوت را در آینده به دست بیاورند همانگونه که در طول این چهل سال مکرر پیروزی‌های بسیاری به دست آوردند بهترین راه شرکت صددرصدی پای صندوق های رای است.

وی حضور حداکثری مردم را مصداق بارز ولایت مداری و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و ادامه داد: امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیب نرسد؛ اگر مردم می‌خواهند آینده کشور آسیب نبیند با حضورشان در انتخابات دوم اسفند ماه از جایگاه رهبر انقلاب حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی ادامه داد: یکی از تاکیدات مکرر و مهم رهبر انقلاب حضور حداکثری پای صندوق‌های رای است این حضور به نوعی اطاعت از رهبر انقلاب محسوب می‌شود هر چند علما و مراجع عظیم الشان نیز حضور در پای صندوق‌های رای را به عنوان فریضه ملی و دینی و تکلیف شرعی اعلام کردند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه شرکت صددرصدی مردم یک تصویر روشن و واقعی از مردم سالاری را به نمایش می‌گذارد، ابراز کرد: حضور در انتخابات نشان می‌دهد هنوز انقلاب اسلامی بعد از چهل سال مورد قبول و حمایت مردم است.

وی ادامه داد: حضور صددرصدی مردم در پای صندوق‌های رای می‌تواند پایبندی به اندیشه‌های امامین انقلاب باشد و همچنین یک نوع تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی این حضور را خنثی کننده فتنه‌های آینده دانست و گفت: ملت ایران در طول این چهل سال از فتنه‌های دوستان نااهل و جاهل و دشمنان خارجی کم ضربه نخوردند اما جمعه دوم اسفند با شرکت در انتخابات این فتنه‌ها، توطئه‌ها و تهدیدها را خنثی خواهند کرد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باید همراه با انتخاب اصلح باشد، عنوان کرد: مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند زمینه‌ساز رشد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی آینده کشور باشد اگر همه مردم پای صندوق‌های رای بیایند و انتخاب اصلح داشته باشند به طور قطع شاهد تحولی بزرگ در کشور خواهند بود.

وی حضور پرشور و انتخاب اصلح را برطرف کننده تورم و زمینه ساز ایجاد رفاه در جامعه دانست و بیان کرد: مشارکت صددرصدی ملت و انتخاب اصلح بزرگترین قبولی مردم در امتحان الهی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین متولی الموتی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را بهترین پشتوانه و ذخیره برای نظام دانست و اظهار داشت: چنین انتخابی جامعه را بیمه و کشور را از تمام خطرات داخلی و خارجی مصون و حفظ می کند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در پایان خاطرنشان کرد: حضور و انتخاب اصلح یاس و ناامیدی کامل در دشمنان ایجاد می‌کند. انقلاب هر چه پیش می‌رود نسلهای جدید فهیم‌تر و آگاه‌تر پای صندوق‌های رای آماده می‌شوند و انقلاب را بیمه می‌کند و دوم اسفند ما شاهد رای اولی های بصیر و آگاه بیشماری خواهیم بود./813//۳۰۱/ خ

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات