۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۵۷۴

دعوت نماینده ولی فقیه استان لرستان برای ‌حضور ‌مردم در انتخابات

دعوت نماینده ولی فقیه استان لرستان برای ‌حضور ‌مردم در انتخابات
نماینده ولی فقیه در لرستان با صدور پیامی از حضور مردم برای شرکت در جهاد سیاسی انتخابات مجلس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، با صدور پیامی از مردم ولایتمدار لرستان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است: سپاس و ستایش به درگاه الهی که با برپایی نظام جمهوری اسلامی  ملت ما را از نعمت انتخاب و انتخابات بر خوردار نمود.

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما با سلامت و همراه با رقابت برگزار می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: از آنجا که مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در قانون گذاری، نظارت و تصمیم سازی‌های مهم دارد و در صورت برخورداری از ترکیبی متدین، انقلابی، شجاع، حامی محرومین، به دور از اشرافیگری و دنیا طلبی همراه با تدبیر و برنامه، دانایی و توانایی، می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و جامعه باشد.

نمانده ولی فقیه در لرستان در این پیام افزوده است: اینجانب از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس وانقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم که در انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوم اسفند حضور پر از شور و شعور خوبش را به نمایش بگذارند و در سرنوشت خویش، جامعه و میهن اسلامی مشارکت همه جانبه نمایند.

در ادامه پیام امام جمعه خرم آباد آمده است: بدیهی است چنین مشارکتی با قصد قربت، موجب رضایت حضرت ولی عصر(عج) خشنودی روح مطهر امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای -مدظله العالی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزوده است: نتیجه انتخابات هر چه باشد و موفقیت و سرافرازی ملت ایران و برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار و درخشان استان ولایتمدار و انقلابی لرستان رقم خواهد خورد./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات