۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۶۱۶
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است

حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است
حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است، گفت: مردم فردا می‌آیند تا نشان دهند راه سردار سلیمانی ادامه دارد.
حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه انتخابات فردا با صلابت هر چه بیشتر و با حضور پرشور ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچون گذشته برگزار می‌شود، گفت: تردیدی نیست که حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رأی تحقق می‌یابد و دشمن دوباره خوار و ذلیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه حضور همگانی مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقش مهمی در امنیت ایران اسلامی دارد، تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از خواسته‌های رهبر معظم انقلاب است که باید به این خواسته لبیک بگوییم و این یک وظیفه شرعی است.

حجت الاسلام رحمانی با بیان اینکه در شرایط کنونی دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، گفت: به یقین انتخابات فردا با یاد و نام سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گره خورده است.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به سردار دل‌ها است، ابراز کرد: مردم فردا می‌آیند تا نشان دهند راه سردار سلیمانی ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتخاب نامزد‌های اصلح مهمترین خواسته شهدا و حاج قاسم سلیمانی است، افزود: به یقین صیانت و حراست از جمهوری اسلامی که شهید سلیمانی در وصیت نامه الهی سیاسی خود به آن اشاره کردند، با حضور حداکثری و مسؤولانه مردم در انتخابات محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تنها راه علاج مشکلات امروز کشور، تشکیل مجلس انقلابی و قدرتمند است، خاطرنشان کرد: مجلس قوی و عزتمند در سایه انتخاب اصلح و آگاهانه محقق می‌شود؛ بنابراین باید بکوشیم افراد انقلابی و دغدغه‌مند به مجلس راه پیدا کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در انتخاب نماینده اصلح باید تقوا، توان مدیریتی، تخصص و داشتن روحیه خدمت جهادی به مردم مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: به یقین فردی که به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود، نباید آلوده به مفاسد باشد و مرز بندی خود را با دشمنان اسلام و انقلاب مشخص کند و این یک اصل است. /۹۴۵۷//310/خ
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات