۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۶۴۰۶۱۹
بابایی:

ارتباط با ولی زمان تنها راه رسیدن به سعادت است

ارتباط با ولی زمان تنها راه رسیدن به سعادت است
بابایی با بیان اینکه انحراف جوامع اسلامی نتیجه فاصله گرفتن ذهنی مردم با اندیشه های ولی زمان است، گفت: ارتباط با رهبر انقلاب تنها راه سعادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم بابایی عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، عصر پنجشنبه در مدرسه علمیه خواهران کوثر ورامین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: حضرت آقا رهبر جهان تشیع محسوب می شوند.

وی با اشاره به اینکه آثار و افکار رهبرانقلاب علاوه بر ایران در کشورهای آزادی خواه و حق طلب رواج و گسترش عمیق دارد، اظهار داشت: آشنا شدن با شیوه و روش تفکر معظم له به افراد کمک می کند تا افکار و رفتار خودشان را در جهت ولی جامعه تنظیم کنند.

بابایی ریشه بسیاری از مشکلات و اتفاقات جوامع اسلامی را مربوط به فاصله ذهنی مردم با ولی زمان هر عصر بیان کرد و ادامه داد: از صدر اسلام تا کنون هر اتفاقاتی که در جوامع اسلامی رخ داده ناشی از تفاوت ذهنی مردم و عدم پیش‌بینی ذهن ولی آن جامعه است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای به جنگ صفین اشاره کرد و گفت: زمانی که جناب مالک در بیست قدمی خیمه معاویه بود و فرمان بازگشت امام علی(ع) را دریافت کرد به سرعت امر حضرت را اطاعت و به عقب بازگشت؛ این عقب نشینی آن هم در آستانه پیروزی، نتیجه بی بصیرتی افراد جبهه خودی بود.

وی ادامه داد: اگر طرز فکر جامعه با تفکر ولی الهی متفاوت باشد آن تفکر ولی زمان را مجبور به تصمیم گیری‌هایی می کند که خلاف خواست قلبی ایشان است.

بابایی با اشاره به اینکه نفوذ به دو صورت موردی و جریانی تقسیم می شود، اظهار داشت: در نفوذ موردی دشمن یک نفر را به عنوان جاسوس وارد جامعه یا یک سیستم می کند اما در نفوذ جریانی طرز تفکر را مورد حمله قرار داده با تغییر اندیشه ها اقدام به تغییر جامعه می کند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه طلاب باید تمام فرمایشات و آثار قلمی معظم له را به صورت دقیق مورد توجه قرار دهند، ابراز کرد: کسانی که آثار قلمی رهبر انقلاب را مطالعه کردند با افکار و اندیشه معظم له آشنا هستند.

وی با اشاره به بخشی از وصیت نامه سردار سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی در وصیت نامه خویش تنها راه رسیدن به سعادت را ارتباط با ولی و در بخشی دیگر معظم له را بسیار تنها می دانند؛ ارتباط با منبع وحی، تقوا داشتن، مطالعه عمیق تاریخ و غیره از شاخصه های رهبر انقلاب به شمار می رود.

بابایی در پایان خاطرنشان کرد: رهبرانقلاب می فرمایند: نهج البلاغه آیین نامه انقلاب اسلامی است بنابراین اگر می خواهیم انقلاب منحرف نشود باید به نهج البلاغه بازگشت داشته باشیم./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات