۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۶۴۰۶۴۰
لاریجانی:

حضور مردم در عرصه انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند

حضور مردم در عرصه انتخابات  سرنوشت کشور را تعیین می کند
رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات استانداری قم رأی خود را به صندوق انداخت و گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات استانداری قم رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از انداختن رأی خو در صندوق، بر ضرورت حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی تأکید و بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات  سرنوشت کشور را تعیین می کند.

لاریجانی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی در تصمیمات کلان کشور ابراز کرد: همه امور کشور در عرصه های مختلف در مجلس بررسی شده و در ارتباط با آن تصمیم گیری می شود.

رییس مجلس شورای اسلامی از قانون گذاری و نظارت به عنوان دو رسالت مهم مجلس شورای اسلامی یاد کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب می شود این دو جنبه مجلس شورای اسلامی تداوم پیدا کند و مجلس به صورت قوی به کار خود ادامه دهد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
اینکه ما رای بدیم یاندیم ب هیچ کشوری مربوط نمیشه من خودم ازسیاست اصلا خوشم نمیاد ولی ب کشورهای اروپایی مربوط نیس ک ما رای بدیم یاندیم اگه کرونا گرفتیم مردیم مگه کشورهای خارجی میخوان جوابگوباشن اگه خودشون بودن چیکارمیکردن!!!!؟؟؟
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
رسانه های غربی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به این مسئله دامن زدندو در داخل هم که عده‌ای همیشه جو گیر میشوند
0
0