۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
کد خبر: ۶۴۰۶۵۲
نماینده ولی فقیه در خوزستان پس از شرکت در انتخابات:

خنثی سازی تحریم‌ها و اشتغال جوانان اولویت منتخبان ملت باشد

خنثی سازی تحریم‌ها و اشتغال جوانان اولویت منتخبان ملت باشد
امام جمعه اهواز با اشاره به بحث اشتغال و مسکن در شأن جوانان، گفت: یک نماینده به مطالبه اول که خنثی سازی تحریم‌ها است، توجه داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز، صبح امروز، با حضور در مسجد فاطمه الزهرای منطقه محروم کوی علوی اهواز، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با اشاره به اینکه هر عملی در نظام مقدس اسلامی از دید امام راحل یک تکلیف الهی است، اظهار داشت: زمانی که انسان کاری را برای خداوند بخواهد انجام بدهد تلاش می‌کند آن کار به بهترین شکل ممکن و بدون هیچگونه نقصی صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در ۲  اسفند حضور حداکثری را خواهان هستیم، عنوان داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی مطالبه نظام اسلامی و رهبری است، هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود یک تیر و به عبارت دیگر در صورت انتخاب صحیح، یک موشک نقطه زن بر قلب دشمنان است.
                                  
امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه داشتن مجلس قوی در گرو پشتوانه قوی مردم است، خاطرنشان کرد: پشتوانه قوی مردمی برای کشور امنیت آور است و با توجه به مشکلات عدیده در مباحث معیشتی، اقتصادی و اشتغال نیاز به مجلسی توانمند، لایق و تراز انقلاب اسلامی داریم که چنین مجلسی با حضور پرشور حاصل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: در انتخاب فرد تلاش بشود توانمند و در تراز انقلاب اسلامی باشد و مشکلات جوانان را حل بکند.

وی اضافه کرد: نماینده قوی یک وزیر قوی انتخاب می‌شود، مردم در انتخابات از نگاه قومیتی دوری کنند و با مشورت فرد اصلح را انتخاب نمایند و نشناختن نماینده اصلح دلیلی بر رأی ندادن و یا رأی دادن سفید نیست.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در برگه رأی سه نماینده اسم نوشته شود، بیان داشت: در دوره پیش رو اگر مجلس تراز انقلابی شکل بگیرد قطعا مشکلات حل می‌شود، نماینده‌ای که خواهان رفتن به مجلس است طرح و برنامه داشته باشد، دلسوز نظام اسلامی و ولایتمدار باشد.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: سابقه و صبغه نامزد مجلس بهترین ملاک برای رأی دادن است ضمن اینکه مشاوران در راه رضای خداوند مشاوره ارائه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به بحث اشتغال و مسکن در شأن جوانان گفت: ۴۱ سال است که تحریم‌های گزنده و ناجوانمردانه‌ای علیه نظام اسلامی وضع شده است، یک نماینده به مطالبه اول که خنثی سازی تحریم‌ها است، توجه داشته باشد و چنین امری با نگاه توان داخلی حاصل می‌شود.

وی بیان داشت: نمایندگان هر استانی به فراخور آن استان، اولویت‌ها را در نظر بگیرند، اولویت‌های هر استانی مشخص است، نمایندگان منتخب نگاه جمعی داشته و از تفکر فردی دوری کنند، نمایندگان استان نیز وحدت چشمگیری برای کاهش مشکلات داشته باشند./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
چه حدیث مهمی از امیرالمومنین علی علیه السلام: نتیجه تجربه انتخاب خوب است
0
0