۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۴۰۶۷۱
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی:

انتخابات شاخص سرزنده بودن یک ملت است

انتخابات شاخص سرزنده بودن یک ملت است
نماینده مجلس خبرگان رهبری انتخابات را شاخص سرزنده بودن یک ملت عنوان کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری خویش پای صندوق های رأی این مهم را به اثبات می رسانند.

حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مردم ولایتمدار و انقلابی در صحنه های انقلاب با حضور پر شور و شعور خویش یأس و ناامیدی را در دل دشمنان ایجاد می کنند.

وی انتخابات را از دیگر صحنه های مهم انقلاب و دستاورد انقلاب اسلامی خواند و گفت: حضور مردم در این صحنه تجلی ایستادگی پای انقلاب و نظام و غیرت ملی است.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات امروز، دوم اسفندماه خاطرنشان کرد: انتخابات شاخص سرزنده بودن یک ملت است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات، لبیک گفتن به ندای رهبری است و این لبیک اهمیت و اعتبار شرعی، ذاتی، مصلحتی و راهبردی کلان برای کشور دارد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: همه به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی در انتخابات شرکت می کنیم و با حضور خود تمام نقشه های شوم دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی را نقش برآب خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اهمیت انتخاب اصلح برای شکل گیری مجلسی انقلابی خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات تجلی شعور سیاسی ملت است و در انتخاب خود باید به معیارهای فرد اصلح توجه داشت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات