۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۴۰۶۸۲

حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است

حضور پرشور مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمن است
طولانی بودن صف های انتخابات نشان از داشتن دغدغه مردم نسبت به آینده خود و کشورشان است، امروز ملت به صحنه می آیند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شاهد حضور پرشور و با نشاط مردم ولایی استان لرستان از ساعات اولیه آغاز انتخابات هستیم حضوری که سردی هوا و شایعات رسانه های داخلی و خارجی نمی تواند تأثیر بر آن داشته باشد.

طولانی بودن صف های انتخابات نشان از داشتن دغدغه مردم نسبت به آینده خود و کشورشان است، امروز ملت به صحنه می آیند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب ثبت کنند و به دشمن اجازه دخالت ندهند.

ملت ایران اسلامی می دانند انقلابی که برای آن خون ها ریخته شده است، نباید به همین سادگی تنها گذاشته شود، مردم با رعایت نکات بهداشتی به صحنه آمده اند تا مهر پایانی بر توطئه های دشمنان داخلی و خارجی نظام بزنند.

امروز مردم ولایتمدار لرستان به صحنه آمده تا بگویند هیچ چیز نمی تواند مانع از حضور آنان در صحنه انقلاب شود، ملتی که برای این انقلاب خون ریخته اند، ترسی از جان دادن پای انقلاب ندارند.

مردم امروز یکصدا شده و با آمدن پای صندوق های رأی در سایه حضور پرشور و شعور از ساعات اولیه آغاز انتخابات، وحدت و همبستگی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب را به نمایش گذاشتند.

ماراتن انتخابات در لرستان و رقابت 183 کاندیدا برای تصدی 9 کرسی در مجلس

محمود ثمینی، رییس ستاد انتخابات لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی با رقابت ۱۸۳ نفر در لرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مجموع داوطلبان و نامزدهای انصرافی این دوره ۸۱ نفر هستند، اظهار داشت: ۱۷۳ نفر مرد و ۱۰ زن برای تصدی ۹ کرسی مجلس شورای اسلامی در هفت حوزه انتخابیه با هم به رقابت می پردازند.

ثمینی بیان کرد: تعداد کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به تفکیک در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی ۴۹ نفر، بروجرد ۳۱ نفر، الیگودرز ۱۶نفر، دورود وازنا ۲۰ نفر، کوهدشت و رومشکان۳۶نفر، دلفان و سلسله ۱۰ نفر و در پلدختر ۲۱ نفر هستند.

وی ادامه داد: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هزار و  ۴۸۹ شعبه برای استان پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۲۵ شعبه شهری و ۷۶۴مورد روستایی هستند.

رییس ستاد انتخابات لرستان بیان کرد: تعداد شعب اخذ رأی ثابت و سیار نیز به ترتیب ۸۹۴ و ۵۹۵ مورد است .

وی افزود: آمار واجدین شرایط رای دادن در استان  یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۴۴ نفر اعلام  شده که از این تعداد ۷۴۱هزار و ۹۸۶ نفر مرد و ۷۳۸ هزار و ۶۵۸ نفر دیگر زن هستند .

ثمینی تصریح کرد: متولدین روز دوم اسفند ۱۳۸۰/۱۲/۲ و قبل از آن با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی می توانند در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رأی دهند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات