۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۶۴۰۶۹۰

حضور پرشور کرمانی ها در پای صندوق های رأی

حضور پرشور کرمانی ها در پای صندوق های رأی
نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان رای خود را به صندوق انداختند و آغاز رأی‌گیری انتخابات مجلس از جوار مزار حاج قاسم با حضور پرشور مردم آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با فرا رسیدن جمعه دوم اسفند ماه، انتظار‌ها به پایان رسید و بار دیگر صندوق‌های رای در نقاط مختلف ایران اسلامی در انتظار خلق حماسه‌ای دیگر از مردم ایران اسلامی هستند تا با انتخاب خود، علاوه بر پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های دشمنان، در ساختن آینده مملکت خود هم نقش‌آفرینی کنند. در استان کرمان رأی‌گیری انتخابات مجلس از جوار مزار حاج قاسم با حضور پرشور مردم آغاز شد.
 
مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی به دنبال دارد‌
 
استاندار کرمان با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات باعث می‌شود تا دیگر کشور‌ها تصمیمات خود را با احتیاط بیشتری بگیرند گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات اقتدار نظام در عرصه بین المللی به دنبال دارد.
 
محمدجواد فدائی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری همه دست‌اندرکاران، امکانات لازم برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی فراهم شده است.
 
استاندار کرمان رای خود را به صندوق انداخت
 
فدائی استاندار کرمان از جوار مزار سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان رای خود را به صندوق رای انداخت.
 
فدائی استاندار کرمان در لحظات اولیه صبح امروز در گلزار شهدای کرمان حاضر شده و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی رای خود را به صندوق اخذ رای انداخت.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمان رای خود را به صندوق انداخت
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌ سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از جوار مزار حاج قاسم رای خود را به صندوق رای انداخت.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در لحظات اولیه آغاز انتخابات در پای صندوق‌های رای حاضر شده و لحظاتی پیش رای خود را به صندوق رای انداخت.
 
امام جمعه کرمان با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای اظهار داشت: مردم ما تلاش کنند که اصلح‌ترین فرد را روانه مجلس کنند. /۱۳۸۰/پ310/ب1
ارسال نظرات