۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۶۴۰۶۹۷
امام جمعه آمل:

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را خجالت زده خواهد کرد

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان ایران اسلامی را خجالت زده خواهد کرد
امام جمعه آمل با بیان این که حضور حداکثری مردم پیام‌های زیادی را برای جهان خواهد داشت، گفت: این حضور بی نظیر دشمنان ما را خجالت زده و دوستان ما را شاد و خوشحال خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ رأی این شهرستان در جمع خبرنگاران، امروز را یک جشن ملی معرفی کرد و گفت: این رویداد بسیار بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان این که یقیناً این حضور پیام‌های زیادی را برای جهان خواهد داشت، افزود: این حضور بی نظیر به طور قطع و یقین دشمنان ما را خجالت زده و دوستان ما را شاد و خوشحال خواهد کرد.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به این که در شرایط امروز جامعه حضور در انتخابات هم در بعد داخلی و هم خارجی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: هر رأی که یک ایرانی ک بر صندوق می اندازد مشت محکی بر دهان یاوه گویان است.
 
امام جمعه آمل با بیان این که استکبار جهانی با هزینه‌های گسترده تلاش کرد تا مردم را پای صندوق‌های رأی دور کند، بیان داشت: این حضور مردم می تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان باشد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری در آغازین لحظات رأی گیری فرمودند این یک جشن ملی است، افزود: این پیروزی و جشن با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی با هر سلیقه و نگاهی رقم خواهد خورد.
 
وی با بیان این که برخی‌ها با بیان این که برای خدمت به مردم نیازمند یک مجلس انقلابی هستیم، تصریح کرد: با قانون گذاری و وضع قوانین مناسب مشکلات مردم به ویژه مسائل معیشتی و اشتغال رفع خواهد شد.
 
امام جمعه آمل با اشاره به این که با یک مجلس قانونمند و نیرو‌های انقلابی خیلی از مشکلات رفع خواهد شد، افزود: در زیر چتر ولایت و رهنمود‌های رهبری و پایبندی به ارزش‌های نظام و خون شهدا می توانیم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم.
 
حجت الاسلام مرتضوی در ادامه سخنان خود همچنین به مسأله انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد اشاره کرد و گفت: انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و اخلاص همانند سپهبد شهید سلیمانی که این گونه نزد مردم عزیز شد، چون مثل مردم بود و نگاه دینی و مردم دوستی را حاکم کرد و این خدمت به مردم را سرلوحه کار قرار داد که ریشه در قرآن دارد و سنت پیامبر است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح زمینه تشکیل یک مجلس انقلابی که انقلابی عمل کند را فراهم کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات