۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۶۴۰۷۱۶
آیت الله سیدان:

شرکت در انتخابات دشمنان را ذلیل می کند + فیلم

شرکت در انتخابات دشمنان را ذلیل می کند + فیلم
آیت الله سیدان گفت: انتخاب وکلای مردم به گونه ای باشد که باعث سربلندی و وحدت ملت شود یکی از آثار انتخابات این است که دشمنان را ذلیل و دوستان را خشنود می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، آیت الله سید جعفر سیدان، استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان پس از شرکت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری خراسان رضوی در سخنانی گفت: امیدواریم که خداوند متعال ملت ارزنده و پراستقامت ایران را در مسیر اهداف مهم انقلاب و حفظ مکتب اهل بیت(ع) حفظ و مسؤولان آن را در راستای رسیدگی به ملت و جامعه موفق بدارد.

آیت الله سیدان اظهار داشت: انتخاب وکلای مردم به گونه ای باشد که باعث سربلندی و وحدت ملت شود و این وحدت را به جهان ابلاغ کنند چراکه چنین انتخاباتی آثار فوق العاده ای ارزنده ای دارد و دشمنان را ذلیل  و دوستان را خشنود می کند و این حرکت باعث وحدت، اتحاد و یگانگی می شود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس مکتب تشیع است و این نظام در جهان منحصر است و هر چه بیشتر این نظام سرافرازتر باشد موجب تقویت همه اسلام در ابعاد مختلف می شود.

وی افزود: خداوند انشالله چنین انتخابات رو که توفیق همگانی است بیشتر کند و امیدواریم اقشار مختلف مردم به خاطر ارزشی که این رای دادن دارد شرکت کنند.

آیت الله سیدان در پایان گفت: خداوند متعال کشور اسلامی ایران که بر اساس نظام تشیع استوار است بیشتر موفق دارد چراکه هدف انقلاب و نظام از ابتدا حفظ مکتب اهل بیت(ع) و رعایت دستورات اسلامی بوده است.

تعداد بازدید : 7
علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات