۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۷۲۸
امام جمعه بوشهر:

حضور مردم در انتخابات نشان از نگاه دینی و وفاداری به انقلاب است

حضور مردم در انتخابات نشان از نگاه دینی و وفاداری به انقلاب است
امام جمعه بوشهر، رای مردم را در ساختار نظام را بسیار مهم دانست و گفت: حضور مردم در این انتخابات نشان از نگاه دینی به انقلاب، وفاداری به انقلاب و اقتدار ایران عزیز است.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در آغازین دقایق رای‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در شعبه مستقر در اسکله بندر بوشهر در کنار خلیج فارس رای خود را به صندوق انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در بوشهر پس از انداخت رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران با تاکید بر حضور حماسی در انتخابات اظهار داشت: مردم در عرصه‌های مختلف با رای خود سرنوشت مدیریت و قانون‌گذاری در کشور را مشخص می‌کنند.

امام جمعه بوشهر، رای مردم از نظر دینی، قانونی، انقلابی و نقش مردم در ساختار نظام را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: حضور مردم در این انتخابات نشان از نگاه دینی به انقلاب، وفاداری به انقلاب و اقتدار ایران عزیز است.

وی با بیان اینکه انتخابات نشان از پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی است افزود: پیام حضور حماسی مردم در پای صندق‌های اخذ رای وفاداری به انقلاب و ایجاد امید در کشور و یاس برای دشمنان است.

آیت‌الله صفایی بوشهری انتخابات را نشان از اقتدار کشور دانست و با تاکید بر نقش مهم مجلس قوی و کارآمد خاطر نشان کرد: ما به مجلسی قوی نیاز داریم بنابراین لازم است مردم در پای صندوق‌های رای حضور حماسی داشته باشند و فردی اصلح را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: مردم در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حاضر شوند و به تکلیف خود عمل کنند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات