۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۰۷۳۳
همزمان با سراسر کشور؛

رأی گیری در سیستان و بلوچستان| شوق حضور در پایتخت وحدت

رأی گیری در سیستان و بلوچستان| شوق حضور در پایتخت وحدت
مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان از ساعات اولیه صبح امروز به شعب اخذ رأی مراجعه کردند و در برخی از شعب صف هایی هم شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری رسا، انتخابات یکی از صحنه‌های پرشور و حماسی در تاریخ ایران اسلامی است که از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند ایران در این کشور بزرگ رقم خورده و در دوره‌های مختلف نیز تکرار می‌شود.

از همین رو مردم همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان نیز از ساعات اولیه صبح امروز با شور و نشاط خاصی در شعب رأی‌گیری حضور پیدا کرده‌اند و و در برخی از شعب صف‌هایی هم شکل گرفته است.

مردم مسلمان سیستان و بلوچستان اعم از شعه و سنی حماسه‌های فراوانی را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رسانده اند که حضور پرشور در راهپیمایی‌های مختلف، شرکت در انتخابات متعدد و حضور در دیگر صحنه‌های حماسی تنها گوشه‌ای از همت این مرزدارن غیور ایران اسلامی است.

سیستان و بلوچستان دارای ۸ کرسی از ۶ حوزه انتخابیه شامل حوزه انتخابیه زابل ۲ نفر، زاهدان ۲ نفر، خاش یک نفر، سراوان یک نفر، ایرانشهر یک نفر و چابهار یک نفر است و طبق آخرین آمار تعداد واجدان شرایط رأی دادن در این استان یک میلیون و ۶۴۱ هزار و ۳۱۴ نفر است که از این تعداد ۱۴۸ هزار و ۳۹۰ نفر رأی اولی هستند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات